خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زهرا رهنورد «خارج از حصر» است [+تکمیلی]

توییتِ الیاس حضرتی، نماینده مجلس

یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس خبر داد که «زهرا رهنورد» همسر میرحسین موسوی از چندی روز پیش در خارج از حصر است.

به گزارش انصاف نیوز، «الیاس حضرتی» در توییتر نوشت: «‏منابع  موثق اطلاع دادند خانم ‎زهرا رهنورد چند روزی است به دلیل بیماری مادرشان خارج از حصر به‌سر می‌برند».

خانم رهنورد، 72 ساله، رییس اسبق دانشگاه الزهرا است. او از 25 بهمن ماه سال 89، به همراه همسر خود در حصر بود.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی، از کاندیداهای انتخابات سال 88، از بهمن ماه 89 تاکنون در حصر خانگی به سر می‌برند. از مدتی پیش شرایط حصر این دو تا حدی تغییر کرده است.

در ماه‌های اخیر، چند فعال سیاسی توانسته‌اند با مهدی کروبی، رییس اسبق مجلس، در محل حصر با او دیدار کنند.

بعضی از نمایندگان مجلس می‌گویند که شرایط حصر تا پایان سال دچار تغییرات مثبت بیشتری خواهد شد.


خبر تکمیلی در ساعت 23:32

«زهرا موسوی»، ‏دختر میرحسین و زهرا رهنورد دقایقی پس از توییت آقای حضرتی، توییت کرد: «دوستان عزيز! مادر من بعد از ملاقات با مادر به شدت بيمار و نيمه محتضرش دوباره به حصر برگردانده شده، منبع موثق هم خود ما هستيم و رفع حصر شدن را به شما خبر خواهيم داد. رفع حصر يعني زندان سازان رسما آن را اعلام؛ اجازه دهند بدون مامور رفت و آمد كند».

نرگس موسوی، دیگر دختر آنها نیز توییت کرد: «‏مادربزرگ حالش وخيم است. زهرا رهنورد در طي چند روز اخير ساعات و گاهي دقايقي را بر بالين مادر بيمار مي‌گذراند و بعد به حصر اختر بازگردانده مي شود. رفع حصری صورت نگرفته است. تكذيب مدعيان رفع حصر … منابع خبري ايشان، خبر را اشتباه به عرضشان رسانده‌اند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یكی با وعده حصر و یكی با خبر كذب رفع حصر در پی كسب ابرو و احترام مردم هستن
    تا كی قراره از نمد حصر كلاه ببافید؟

    10
    1
  2. متاسفانه یکی از کسانی که بعد از انتخابات 96 راه رفع حصر رو پر تنش تر و سخت تر از قبل کردند همین آقا و چند نفر دیگر با همین تویت کردنهای بدون فکر و صرفا تحریک کننده احساسات بودند و باعث آن هجمه شدید از جانب هواداران جوان اصلاح طلب به روحانی شدند و در حالیکه خود حسن روحانی با حملات شدید مخالفان خودبعد از رای 24 میلیونی مواجه بود باعث شدند زبان بازندگان و هوادارانشان درازتر از قبل بشود …. آقای حضرتی بس کنید واقعا کسب محبوبیت به واسطه محصورین را شما انجام میدهید یا روحانی که سعی می کند بی سر و صدا و با آرامش و تدبیر رفع حصر را عملی کند …!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا