خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری بازرس قلابی اصناف پس از 30 مورد کلاهبرداری

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان كرمان از دستگيري يك جاعل و كلاهبردار حرفه اي خبر داد و گفت : اين فرد كه با جعل عنوان خود را بازرس اتاق اصناف معرفي كرده بود به 30 مورد كلاهبرداري اعتراف كرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ “يدالله حسن پور ” گفت: در پي وقوع يك فقره كلاهبرداري، پرونده اي به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان ارجاع داده شد.

وي اضافه كرد: از اين رو كارآگاهان پليس آگاهي تحقيقات خود را آغاز كردند و در گفت وگو با يكي از شاكيان به اين نتيجه رسيدند كه فردي با جعل عنوان از كسبه و واحدهاي صنفي شهر كرمان كلاهبرداري كرده است.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان كرمان افزود: كلاهبردار ضمن مراجعه به واحدهاي صنفي فعال و با ارائه كارت شناسايي جعلي خود را بازرس اتاق اصناف معرفي و  تنظيم صورتجلسه هاي مربوطه با دريافت مبالغي از متصدي واحد از محل متواري مي شد.

وي اظهار داشت: از اين رو ماموران پليس آگاهي با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي و فني و با توجه به اطلاع رساني هاي صورت گرفته و ارسال پيام و هشدار به تمام واحدهاي صنفي و آگاه نمودن آن ها از شيوه كلاهبرداري ، كلاهبردار در مراجعه به يكي از واحد هاي صنفي ضمن هوشياري كامل واحد صنفي كلاهبردار در آن محل شناسايي و دستگير شد.

حسن پور اضافه كرد: در بازرسي به عمل آمده از كلاهبردار يك كارت شناسايي و يك مهر جعلي و تعداد زيادي اوراق چاپي جعلي با سربرگ اتاق اصناف به نام متهم كشف شد.

وي در ادامه بيان داشت : اين كلاهبردار در بازجويي هاي علمي پليس به 30 فقره كلاهبرداري كه مبلغي بيش از 160 ميليون ریال مي باشد اعتراف كرد .

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان كرمان گفت : در اين رابطه سه متهم ديگر شناسايي و به مراجع ذي صلاح تحويل داده شدند.

وی در پايان تاكيد كرد : از كسبه و بازاريان شهر كرمان مي خواهيم تا بي دليل به افراد اعتماد نكنند و فريب وعده هاي دروغين و ظاهر آن ها را نخورند.

انتهاي پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا