خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برگزاری جشنواره رمضانی برج میلاد

جشنواره رمضانی “شهر رمضان” در برج میلاد 17 اردیبهشت ماه رسماً کار خود را با حضور هنرمندان و شهروندان آغاز کرد و استقبال از این دوره از جشنواره به روال سال‌های گذشته نیز از همان شب های نخست از سوی شهروندان بسیار خوب بود.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، جشنواره رمضانی برج میلاد با حضور هنرمندان در گذرگاه و اجرای برنامه های هنری و برگزاری مسابقه و همچنین اجرای هنرهای نمایشی و عروسک گردانی و خیمه شب بازی با موضوع های دینی آغاز شد.

همچنین گروهی از شهروندان نیز با حضور گسترده ویژه برنامه نغمه های آسمانی اقدام به ختم قرآن در این برنامه کردند. در این برنامه هر شب قاریان برتر جهان اسلام در غرفه E بخش نمایشگاهی برج میلاد حضور دارند. این برنامه هر شب نیز توسط شبکه رادیویی قرآن ضبط و سپس از همین شبکه پخش خواهد شد.شهروندان همچنین می توانند با حضور در این غرفه علاوه بر ختم قرآن به پویش نغمه های آسمانی در فضای مجازی بپیوندند و با هشتگ “حال خوب معنوی” فضای این ماه را در فضای مجازی گسترش دهند.

در گالری شرقی برج میلاد نمایشگاه آثار قرآنی به همراه استارتاپ های قرآنی برپاشده است. آثار نفیس قرآنی توسط هنرمندان دینی و آیینی خلق شده است که در این گالری به نمایش درآمده است.

مردم همچنین می‌توانند در بخش سوغات و صنایع دستی به بخش نمایشگاهی برج میلاد مراجعه کرده و از غرفه های مختلف هنرمندان شهرهای مختلف دیدن کرده و ملزومات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

جشنواره رمضانی شهر خدا هر شب از ساعت 18 الی 1 بامداد میزبان شهروندان و روزه داران پایتخت است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا