خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محکومیت اهانت به پیامبر از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد

سه اتحادیه بزرگ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بیانیه ای را صادر کردند.
به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:
حرکت شرم آور و دین‌ستیز نشریه معلوم‌الحال فرانسوی در بازنشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحمت، پیامبر اعظم (ارواحنا فداه) قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان و متدینان علی الخصوص مسلمانان عالم را جریحه دار کرد.
از آنجا که تمام افتخار و مباهات عترت مداران و اسلام خواهان و نیز سرچشمه  رحمت الهی, وجود یگانه انسان کامل از ازل تا ابد خاتم پیغمبران، حضرت محمد مصطفی (ص) می باشد،مع الاسف شاهد هستیم برخی کشورهای غربی به پشتوانه پوشالین امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم بین الملل، جسارت و بی ادبی را از حد گذرانده و نسبت هایی که لایق خودشان و اربابان شیطان صفتشان است به پیامبر رحمت نسبت میدهند غافل از آنکه این اعمال مشتی خاک بر روی خورشید است و هیچ تاثیری در کم کردن نور لایزال اسلام عزیز نداشته و در نظر تمامی ملت های آزاده جهان محکوم و مردود است.
نکته مهمی که در تدوین فاز جدید پروژه اسلام ستیزی وجود دارد این است که صهیونیسم جهانی سعی در به حاشیه کشاندن مسلمانان دارد؛ و اگر ما مسلمانان نسبت به این اهانت ها منفعلانه برخورد کنیم، با سکوتمان تبلیغات دشمن را تأیید کرده ایم. پس بهترین راهی که مسلمان می تواند انجام دهند، اعتراض های پی در پی، مبارزات فرهنگی و تحریم کالاهای کشورهای هتاک و از همه مهم تر ایجاد وحدت است.
این روزها جهان همچنان شاهد حمایت مسلمانان سراسر دنیا از پیامبر اکرم (ص) میباشد که نشان از اتحاد و همبستگیِ هر چه بیشتر مسلمانان دارد که در سایه عنایات این گوهر تابنده اسلام نمایان شده است. بنابراین حفظ وحدت در این مرحله، از مهمترین دستاوردهای مبارزه علیه دیکتاتوریِ آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی خواهد بود. چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهبر تمامی مستضعفین و مردان و زنان مسلمان و آزاده دنیا حضرت آیت الله خامنه ای (مدّظلّه العالی) نیز بر حفظ این وحدت تأکید کرده و می فرمایند: «جمهورى اسلامى از بن دندان معتقد به اتحاد اسلامى است؛ اتحاد اسلامى به معناى همدلى ملت ها و همکارى دولت هاست. ملت ها بحمداللَّه با هم همدلند؛ اختلافات طائفى و فرقه‌اى و مذهبى نمی تواند میان ملت ها شکاف ایجاد کند، مگر به وسوسه‌ى دشمن. اما دولت ها را متأسفانه دستِ سیاست می تواند به این طرف و آن طرف بکشاند… و ما اختلاف را بر خلاف مصلحت دنیاى اسلام می دانیم؛»
در پایان سه اتحادیه بزرگ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن محکومیت این عمل شنیع از تمامی مجامع بین المللی جهت پیگیری و همه ملت های آزاده جهان و به ویژه مسلمانان می خواهند با حفظ وحدت با محکوم کردن این اهانت نابخشودنی صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند تا دیگر شاهد چنین جسارت های نابخشودنی و تاسف بار نباشیم.انشاا…
اتحادیه تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی
سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا)
مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا