خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی قوچانی به روزنامه فرهیختگان: یاران ترامپ امثال شمایید

محمد قوچانی، سردبیر روزنامه‌ی سازندگی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به مسوولان روزنامه فرهیختگان نوشت: یاران واقعی ترامپ امثال شما هستید که فرصت‌ها را به باد می‌دهید و عاشق این بودید که ترامپ رای بیاورد تا برجام برجا نماند و شما به دولت برگردید.

نامه قوچانی به فرهیختگان

متن نامه‌ی آقای قوچانی به این شرح است:

وقتی از روزنامه دانشگاه آزاد اسلامی با پول دانشجویان به عنوان ارگان یک تفکر سیاسی رادیکال استفاده می‌شود و فقط خود را بر حق و سخنگوی نظام می‌پندارند، همین می‌شود.

من به عنوان یک دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی نمی‌دانم شکایت به کجا ببرم؟ آیا آقای ولایتی می‌داند چه جریان خطرناکی به نام فرهیختگان در رسانه این دانشگاه رخنه کرده‌اند؟ آن وقت از وحدت در مقابل دشمن حرف می‌زنند.

اما مطمئن باشید در دفاع از ایران مقابل آمریکا همین اصلاح‌طلبان هستند که در خط مقدم قرار دارند.

شما مدعیان فرهیختگی البته شاید فرق اوباما و ترامپ را نفهمید یا خود را به تجاهل بزنید اما ما عوام الناس و مردم کوچه و خیابان می‌دانیم که گرچه حریف، حریف است و دل هیچ آمریکایی برای ایرانی نمی‌سوزد، اما می‌توان میان دشمن اختلاف‌افکنی کرد.

همان کاری که دشمن علیه ایران می‌کند و از گلوی شما مخالفان واقعی امپریالیسم آمریکا را به بازی در زمین ترامپ متهم می‌کند.

یاران واقعی ترامپ امثال شما هستید که فرصت‌ها را به باد می‌دهید و عاشق این بودید که ترامپ رای بیاورد تا برجام برجا نماند و شما به دولت برگردید.

شاید ترامپ بدترین طرف مذاکره با ایران باشد و الان زمان مذاکره با این قلدر نباشد اما این آشی است که شما پختید و اکنون بر سر دولت و حتی برجامی که اصلاح‌طلب و اصولگرای معتدل مدافعش بودند و تایید رهبری را داشت، فریاد می‌زنید.

متاسفم برای روزنامه‌ای که فرق اطلاع‌رسانی و جانب‌داری را نمی‌داند و فکر می‌کند با اتهام‌زنی می‌تواند کارش را پیش ببرد.

مرد باشید و بدون دست یازیدن به اموال عمومی روزنامه چاپ کنید تا مردم پای دکه جوابتان را بدهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا