خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح وکیل حسین هدایتی درباره‌ی بازجویی دیروز

سیامک مدیرخراسانی، وکیل حسین هدایتی در پرونده‌ی بانک سرمایه می‌گوید که از انتقال و بازجویی از موکلش مطلع نشده است و در جریان آن قرار نگرفته است.

مدیرخراسانی درباره‌ی بازجویی از حسین هدایتی در روند پرونده‌ی  ترور حمید حاجیان، به انصاف نیوز گفت: «من اصلا اطلاع نداشتم و در جریان انتقال ایشان از زندان به اداره‌ی آگاهی یا دادسرای جنایی نیستم، آنها هم به من هیچ اطلاعی ندادند که موکلم را برده‌اند؛ باید تحقیق کنم و ببینم که به چه دلیل او را برای بازجویی به آنجا برده‌اند.

به هرحال صحیحش این بود که چون من در پرونده‌ی دیگری وکیلش هستم، حداقل اطلاعی می‌دادند که در جریان امر قرار بگیرم که موکلم را به اداره‌ی آگاهی یا دادسرای جنایی منتقل کرده‌اند.»

او در پاسخ به اینکه آیا پس از ترور حاجیان صحبتی با موکلش داشته است یا خیر گفت: «نه؛ من صحبتی نداشته‌ام چون اصلا لزومی نداشته و ایشان در این قضیه دخیل نیست.

تقاضای آقای هدایتی از دادسرا این بود که آن پول  از متوفی –که آن زمان زنده بود- گرفته شود. به قول قدیمی‌ها طلبکار هرروز صدقه می‌گذارد که بدهکار زنده باشد.»

وی در پاسخ به اینکه «ماجرای اشاره‌ی هدایتی به اینکه در مورد فرار یقینی می‌توان از حاجیان پرسید چه بود؟»، گفت: «اطلاع خاصی نداشتند؛ شعبه‌ی مربوطه اقدامات لازم در این مورد را انجام داده بوده. دستگیری آقای یقینی یا فرارش هیچ ارتباطی به موکل من نداشته است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا