خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ مدیرمسوول نسیم بیداری به رسایی

سید محمدمهدی طباطبایی، مدیر مسوول «نسیم بیداری» در یادداشتی اینستاگرامی، به ادعای حمید رسایی، از حامیان احمدی نژاد، پاسخ داد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای طباطبایی نوشت:

خبردار شدم جناب آقاي حميد رسايى در كانال خبري خود چنين افاضه‌اي فرموده‌اند. به ساير نشرياتي كه اشاره شده كاري ندارم و مختارند پاسخي به ايشان بدهند يا ندهند. اما خيلي خوب است كه فقط كمك‌هايي كه در سالهاي ٨٩ تا ٩١ صرفا از ناحيه‌ی دولت وقت و وزارت فرهنگ و ارشاد به جريده‌ی آقاي رسايي انجام شده با مجموع همه‌ی حمايت‌هايي كه در طول نه سال انتشار نشريه‌اي چون نسيم بيداري از جميع دستگاه‌هاي رسمي و غيررسمي و دولتي و غيردولتي از سوي همه‌ی كائنات؛ انجام پذيرفته رسما منتشر شود تا معلوم شود ميلياردي و غيرميلياردي كيست!؟

گاهي حيا كردن و سكوت و چشم بستن بر نابرابري‌ها و بي عدالتي‌هاي گسترده، امر را مشتبه كرده و اسباب گستاخي را فراهم مي‌سازد.

جهت استحضار همگان، روزنامه‌ی «ارمغان بيدارى»، عينا به مانند نسيم بيداري متعلق به شخص اينجانب سيدمحمدمهدي طباطبايي فرزند سيدباقر است، نه وابستگي به فرد و گروهي دارد، نه خود را جز مردم به كسي مديون و بدهكار مي‌داند، نه كاسب فتنه است و نه حمايت ميلياردي شده و ميشود.

راجع به جبهه‌ی انقلاب و رسانه‌هاي واقعي آن، انقلابي واقعي و … حرف‌هاي جدي و زيادي دارم؛ بماند براي وقت خودش، فرصتي و مجالي ديگر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا