خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گلایه‌ی عباس امیری‌فر از ماجرای «سی‌دی ظهور نزدیک است»

حجت الاسلام عباس امیری‌فر که نزدیک‌ترین روحانی در دولت احمدی نژاد به او بود، از دادستان پیشین تهران و یک قاضی به خاطر بازداشت در پرونده‌ی ماجرای «سی دی ظهور نزدیک است» گلایه کرد. او می‌گوید در این پرونده تبرئه شده است.

متن ارسالی آقای امیری‌فر به انصاف نیوز با تلخیص بخشی‌هایی از آن در پی می‌آید:

سلام .باطلاع ریاست محترم جدید قوه قضاییه و مسوولین خدوم نظام و دوستان و ملت ایران می‌رساند. واقعاً باعث تاسفه دادستان سابق جناب آقای جعفری دولت آبادی در جلسه معارفه دادستان محترم جدید تهران توصیه کرد که باید فقط به قانون عمل کرد! و اگر کسی به شما گفت اینکار بکن یا نکن چون بعداً پشتتو خالی می‌کند فقط به قانون عمل کن!

اینجانب اگر در این دنیا نتوانم حقم را ازین ظلم… بگیرم قطعاً در قیامت خواهم گرفت. به استحضار می‌رساند در شامگاه یازدهم اردیبهشت سال ۱۳۹۰ یعنی ۸ سال پیش قاضی … با ابلاغ ویژه … و با هماهنگی و اجازه از دادسرای وقت ویژه روحانیت … (که در زمان خودش از … این دو نفر شکایت خواهم کرد) و چراغ سبز [وزیر وقت] و بدون رویت احضاریه و یا اخطاریه! فقط به یک اتهام واهی معاونت در توزیع سی‌دی «ظهور نزدیک است» از درب منزل مسکونی بازداشت و فردای آن روز تحت الحفظ به محل دادستانی تهران واقع در میدان آرک برده و توسط قاضی … که هر روز در درس خارج فقه مقام معظم رهبری با بنده سلام و علیک و اظهار ارادت می‌کرد، اتهام فوق به بنده تفهیم شد و در همان جلسه به شدت این اتهام را تکذیب و بیان کردم البینه للمدعی والیمین علی من انکر.

متاسفانه ایشان برخلاف قانون فقط به‌دستور … به‌عنوان المامور معذور دستور بازداشت موقت داده و با هماهنگی [یکی از مسوولان وقت] و در بند ۲۴۱ زندان اوین که فقط مخصوص … و مجرم بسیار سنگین است … به‌مدت ۴۲ شبانه روز در زندان انفرادی و مدت 10 روز در بند عمومی ۵۰۰ اوین (جمعاً ۵۲ روز) نگهداری و از همه بدتر به‌مدت ۳۰ روز از بازداشت که نگرانی خانواده‌ام را با توجه به بی‌اطلاع بودن از محل نگهداری داشتند، از طرف سایت جوان آنلاین خبر کذبی منتشر شد که آقای ع الف با اشاره به نام خانوادگی قبلی‌ام، در زندان پارچ پلاستیکی را به‌صورت چاقو درآورده و می‌خواسته خودکشی کند. و بعد بلافاصله در خبرگزاری‌های داخلی و خارجی منعکس شد ولی مع الاسف علیرغم تذکر حضوری همسرم دادستان موضوع را رسما تکذیب نکرد!

تصور فرمایید که خانواده و دوستان بنده ازین خبر کذب چه حالی پیدا کردند! البته گزارش مفصل آن را در ۸ صفحه به‌رویت مقام معظم رهبری که عندالزوم در آینده منتشر خواهد شد (البته بعد از دستور و عنایت و پاراف معظم له دیگر کاری به بنده نداشتند) رسانده و اینجانب طی شکایت رسمی در تاریخ ۱۲/۷/۱۳۹۳ با شماره ثبت شده ۹۳۰۵۸۰۲۸۹۳ دادسرای انتظامی قضات از قاضی مذکور به‌دستور کتبی حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا نیری به دادگاه انتظامی قضات رسما شکایت کرده و در تاریخ ۲۵/۱۱/۱۳۹۵ مجدداً در لایحه‌ای رسمی خطاب به دادیار محترم انتظامی … تقاضای پیگیری دادم (اسناد آن موجود است) متاسفانه به‌جز آزاد کردن سند یکصد میلیونی وثیقه مورخ ۲۷/۰۵/۹۴ هنوز به شکایتم علیه قاضی فوق رسیدگی نشده!

فقط در پایان دوران ریاست قوه قضاییه بعد از گذشت ۸ سال قاضی … از دفتر دادستان سابق مدعی قانون گرایی طی تماس تلفنی به بنده اعلام کردند که بعد از ۸ سال چون دلیلی و سند و مدرکی برای اثبات اتهام‌تان وجود نداشت و علاوه بر آن طبق قانون چون بیش از ۵ سال از اتهام گذشته (نزدیک ۸ سال) شما تبرئه شدید و پرونده شامل مرور زمان گشته و کلا مختومه شده است.

واقعاً باعث تاسفه چطور دادستان سابق با ابلاغ ویژه … با ابروی یک روحانی بازنشسته‌ی سپاه پاسداران با رتبه‌ی ۱۹ معادل سرلشکری و شاگرد ۲۲ ساله‌ی درس خارج مقام معظم رهبری و رزمنده حدوداً دو سال دفاع مقدس بازی کرده و بعد از ۸ سال شایعات بی اساس رسما از مختومه شدن پرونده سخن می‌گویند! بای ذنب قتلت! این تذهبون!

واقعاً باعث تاسفه اگر در این دنیا مجازات نشوید در قیامت در دادگاه عدل الهی چه پاسخی خواهید داشت؟! بعد از ۸ سال که ازین ظلم آشکار گذشته چرا آقایان … با اتهامات واهی و کذب با سر و صدای زیاد و در مصاحبه‌ی مطبوعاتی و کنفراس خبری در اردیبهشت سال ۹۰ اعلام کردند آقای عباس امیری‌فر بازداشت شده و باعث بردن آبروی یک روحانی وفادار به نظام مقدس و رهبری شده! چرا الان که می‌گویند پرونده مختومه شده این مطلب را در کنفراس مطبوعاتی و خبری رسماً و علنی اعلام نمی‌کنند و حتی دلشان نمی‌آید یک عذرخواهی خشک و خالی کرده که حداقل باعث تسکین بنده و خانواده و دوستانم شود.

اعوذ بالله ای پنهت بالله: مشاور و ریاست شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم، شیخ عباس امیری فر

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام ،
    اول که : در نگارش این چنینی نباید نوشت باعث ( تآسفه ) بلکه صحیح تر- باعث ( تآسف است ) میباشد. و بعد- آقا، الان وضعیت دریافت گرین کارت چگونه است ؟ کم لطفی نکرده و راهنمایی کنید دیگر ! ما چشم امیدمان در این فقرات به شما میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا