خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت قابل تامل محمود صادقی درباره‌ی تجمع دانشجویان دانشگاه تهران

تابناک نوشت: در پی بروز تنش‌ها در دانشگاه تهران یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، نکته قابل تاملی نوشت.

به گزارش «تابناک»، محمود صادقی در توییتی نوشت: «به گفته‌ی شاهدان عینی در وقایع تأسف بار دیروز در دانشگاه تهران حضور افراد غیر دانشجو از خارج از دانشگاه کاملا مشهود بوده است؛ مدیریت دانشگاه، مخصوصا حراست، باید پاسخگو باشد.»

این توییت از این رو قابل تامل به نظر می‌رسد که می‌دانیم ریشه اتفاقات روز گذشته، اعتراضات برخی دانشجویان به اجرای طرحی در دانشگاه تهران بود که برخی آن را ورود گشت ارشاد به دانشگاه خوانده‌اند. موضوعی که مورد تایید مسئولان این دانشگاه نیست.

آن گونه که مسئولان دانشگاه تهران تاکید کرده اند، هدف از این طرح، پاسداشت اصول مورد تاکید در ماه مبارک رمضان و همچنین ممانعت از ورود افراد غیردانشجو به دانشگاه است. موضوعی که صادقی، نماینده تهران در توییتش تاکید کرده طی دیروز خدشه دار شده و از این رو مسئولان دانشگاه را ملزم به پاسخگویی در این خصوص دانسته است.

ادعایی که اگر صحیح باشد، می‌بایست ریشه التهاب بروز کرده در دانشگاه تهران را تا حدی در ورود افراد غیر دانشجو به دانشگاه دانست؛ ورودی که ممانعت از آن، از جمله مزایای طرح اعتراض آفرین خوانده شده بود و ظاهرا مزیت قابل اتکایی نیست!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا