خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دبیر فدراسیون فوتبال: به دنبال یک قرارداد حرفه‌ای با مارک ویلموتس هستیم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: در حال رایزنی با مارک ویلموتس بر سر مفاد قرارداد هستند تا یک قرارداد حرفه‌ای منعقد شود.

به گزارش ایسنا، مارک ویلموتس از صبح امروز (چهارشنبه) در حال بازدید از امکان ورزشی فوتبال ایران است و نشست‌های را با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کرده اما هنوز قراردادی میان دو طرف به امضا نرسیده است.

ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال دراین‌باره به شبکه خبر گفت: مذاکره با ویلموتس در مراحل پایانی قرار دارد ولی قراردادی میان دو طرف امضا نشده است. باید بر سر مفاد این قرارداد به توافق برسیم که مشکلی وجود نداشته باشد. ان‌شاء‌الله در روزهای آینده قرارداد نهایی می‌شود. ما به دنبال یک قرارداد حرفه‌ای هستیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با بیان این که ویلموتس در حال بازدید از امکانات فوتبال ایران است، اضافه کرد: به محض امضای قرارداد اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد. کاملاً حرفه‌ای پیش می‌رویم و تا زمانی که قرارداد نهایی نشود، از طریق مراجع رسمی اطلاع‌رسانی انجام نمی‌شود چرا که در صورت قطعی نشدن قرارداد، مشکل‌ساز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم مشکلات در قراردادهای قبلی تکرار شود. به همین دلیل شفاف و صادقانه پیش می‌رویم. دو طرف به طور صریح خواسته‌های خود را مطرح کردند.

شکوری در واکنش به این سوال که برخلاف او، مهدی تاج شب گذشته انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال را تأیید کرده و از طرفی روند انتخاب ویلموتس در ایران برخلاف سایر کشورها طولانی شده است اظهار کرد: شرایط اقتصادی و سیاسی ما با سایر کشورها متفاوت است. به همین علت دست به عصا پیش می‌رویم. فردا مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود و تمرکز هواداران روی بازی‌های لیگ‌برتر است و بعد از آن اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: موفقیت تیم ملی بیش از هر چیزی است و اگر قرارداد خوب منعقد شود، موفقیت تیم ملی هم تضمین می‌شود.

شکوری با بیان این که ویلموتس تنها گزینه فدراسیون فوتبال نبود، افزود: گزینه‌های زیادی در دسترس ما بودند اما با ویلموتس به توافق رسیدیم. باید روی همه بندهای قرارداد مذاکره کنیم تا نتیجه نهایی حاصل شود. در حال حاضر تاج با او جلسه برگزار کرده است. ویلموتس در جریان اهمیت تیم ملی میان هواداران است. او از جو ایران رضایت دارد ولی عقد قرارداد خوب بسیار مهم است. به همین علت هیچ عجله‌ای نداریم.

او در واکنش به این سوال که ویلموتس در دوران مربیگری خود دستاوردهای زیادی نداشته است، تاکید کرد: او نسل طلایی بلژیک را پرورش داده است اما بعداً درباره کارنامه او صحبت می‌کنیم. این صحبت‌ها کم لطفی در حق ویلموتس است. او می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. با این وجود فعلاً در حال مذاکره هستیم و تا زمان عقد قرارداد منتظر می‌مانیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا