خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صحبت‌های تند سرمربی نفت آبادان پس از شکست پرسپولیس

سرمربی نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس صحبت های تندی را علیه مدیرعامل و هیئت مدیره بر زبان‌اورد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از برتری تیمش مقابل پرسپولیس و راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی بسیار سنگینی بود. مقابل آماده‌ترین 10 سال اخیر بازی کردیم و خدا را شکر که پیروز شدیم. برخی‌ها می‌گفتند چرا مقابل این تیم در لیگ باختید و نبردید؟ در صورتی که بازی مقابل این تیم سخت است و همه ابزار را دارد. ما امروز بردیم و تیم‌های دیگر هم بیایند و پرسپولیس را شکست دهند.

وی ادامه داد: قبل از این بازی نمی‌دانید چه کشیدیم. باشگاه نمی‌خواست نتیجه بگیریم. با باشگاه درگیر شدیم و برخی از بازیکنان ما پول نگرفتند. از چند روز پیش پول به باشگاه آمده و تعمدا به بازیکنان ما پول ندادند. به بازیکنان گفتم که با شرف بازی کنید چون من حرفی بزنم، می‌گویند به خاطر پول این شرایط بوجود آمد.

کمالوند تصریح کرد: یک ثانیه هم با مسئولان تیم صنعت نفت آبادان ادامه همکاری نمی‌دهم و صبح فردا به فدراسیون فوتبال می‌روم و قراردادم را یک‌طرفه فسخ می‌کنم. ما برای شرف و اعتبارمان بازی کردیم. 10 روز با پرسپولیس بازی کردیم و هیئت مدیره و مدیرعامل نگفتند کجا زندگی می‌کنید؟ می‌خواستند فراز کمالوند را مقابل هواداران آبادانی خراب کنند. نمی‌دانید با ما چه کار کردند. مگر هیئت مدیره ما در تهران نیست؟ چرا به بازیکنان سر نزدند؟ اصلا بگویید پول نیست. چون نگذاشتم بازیکن بنجل بیاورند یا بازیکنی بیاورند که در کلمبیا فال می‌فروخته، این رفتارها را با من می‌کنند. به مردم آبادان می‌گویم تیم را ششم تحویل دادم و می‌روم.

سرمربی نفت آبادان عنوان کرد: پس از بازی به کنار زمین رفتیم تا در کنار هواداران شادی کنیم. بازیکنان ما امروز دست در دست هم دادند و مردانه بازی کردند. باید بگویم که همه بازیکنان پشت من هستند. چرا مدیرعامل باشگاه در فصل نقل و انتقالات تلفن همراه خود را خاموش کرده است؟ معتقدم که مسئولان باشگاه صنعت نفت دوست دارند این تیم سقوط کند یا نزدیک به سقوط باشد.

سرمربی صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: من در ابتدای فصل دو پیشنهاد بسیار خوب از تیم‌های لیگ برتری را رد کردم، به این خاطر که پدر و مادرم آبادانی هستند. مسئولان باشگاه نفت اصلا علاقه‌مند نبودند امروز پرسپولیس را ببریم، رفتارشان این موضوع را نشان می‌داد. 7 ماه است بازیکنان در مضیقه بوده و تعدادی اصلا پول نگرفته و تعداد دیگر نیز میانگین 20 درصد پول گرفته‌اند. 5 روز پول به باشگاه آمده و به مدیرعامل می‌گوییم پول دهید، امروز و فردا کردند. می‌خواستند کاری کنند بازیکنان بدون انگیزه و اعصاب خراب بازی کنند، اما از خدا غافل شدند، چون بچه‌های ما با انگیزه کار و با شرف بازی کردند. دست تک تک آنها را می‌بوسم که ثابت کردند اگر خدا نخواهد، برگی نمی‌ریزد. آقای مدیرعامل موبایل خود را خاموش کرده که بازیکنی نگیریم و تیم از اینی که هست، قوی‌تر نشود.

وی تصریح کرد: امروز آخرین روزی بود که روی نیمکت نفت آبادان نشستم. به بازیکنانم گفتم اگر حرف می‌زدید، می‌گفتند توجیه شکست است. از مردم آبادان تشکر می‌کنم که 7 ماه ما را تحمل کردند. کارهایشان اوج بی‌عدالتی است. تیمی که هر سال سقوط می‌کرد، امسال رده ششم است و به نیمه نهایی صعود کرده اما لج می‌کنند و پول نمی‌دهند، این کار جز اینکه من را خراب کند، معنای دیگری دارد؟ جز اینکه تیم نتیجه نگیرد؟ خدا تمام ننگ و حیله آقایان را به خودشان بازگرداند. تحت هیچ شرایطی با آقایان ادامه همکاری نمی‌دهم.

کمالوند بیان داشت: ما مشکلاتی در باشگاه داریم که بی‌سابقه است. دو بازی است که پزشک نداریم. مگر می‌شود تیم لیگ برتری پزشک نداشته باشد؟ ما می‌خواستیم به فدراسیون نامه بزنیم که طالب ریکانی را اضافه کنیم، گفتند اتوماسیون نداریم. مجبور شدیم دستی نامه بزنیم، چون کارشکنی می‌کردند. مردم آبادان بدانند با ما چه کار کردند. اگر آقایان می‌خواهند تیم را بیندازند، خودشان این کار را بکنند، چرا به اسم تیم من تمام شود؟ 10 روز از بازی قبلی پرسپولیس تا امروز کسی به ما نگفت زنده‌اید یا مرده؟ همه آنها در تهران حضور دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که چطور صنعت نفت مقابل پرسپولیس در جام حذفی بهتر از لیگ برتر بود، گفت: در لیگ هم گفتم پرسپولیس قوی‌ترین تیم دهه اخیر فوتبال ایران است. همه ابزار موجود را هم دارد. ما در 10 روز سه مسابقه سنگین داده بودیم. 13،14 بازیکن بیشتر نیستیم و به بازیکنان فشار می‌آید، اما خدا را شکر ریکاوری خوبی کرده بودیم. بازیکنان ما امروز برای چیز دیگری فوتبال بازی کردند، برای شرف و عزت نفس خودشان بازی کردند. می‌دانستند مسئولان باشگاه دنبال شکست تیم هستند و با برد امروز تو دهنی محکمی به آنها زدند.

کمالوند در خصوص اینکه آیا بازیکنان هم با استعفای او رفتنی هستند یا نه، گفت: بازیکنان قرارداد دارند و باید بمانند، اما من با این مدیریت فعلی در نفت آبادان یک ثانیه هم ادامه نمی‌دهم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا