خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ناراحتی کیهان از عکس مشترک بهزاد نبوی و احمد توکلی!

روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «پایان «چپ و راست» یا آغاز «توطئه جدید»؟ به بهانه‌ی انتشار عکس مشترکی از احمد توکلی و بهزاد نبوی در حاشیه‌ی جلسه‌ی اخیر روحانی با سیاسیون نوشت: «روزنامه سازندگی در شماره روز گذشته خود، تصویر تمام‌قد بهزاد نبوی و احمد توکلی در کنار هم (در ضیافت افطار رئیس‌جمهور) را بر صفحه اول خود نشانده و با تیتر «پایان چپ و راست» در یادداشتی آورده است: «زیباترین و در عین حال متاثرکننده‌ترین قاب عکس افطاری – سیاسی رئیس‌جمهور… قاب مشترک بهزاد نبوی و احمد توکلی بود… [این دو] پس از ۴۰ سال به هم رسیدند.»

شایان ذکر است عکاس این تصویر که از دستگیرشدگان فتنه سال ۸۸ و یار غار نویسنده بوده، با سناریویی از پیش تعیین شده، بهزاد نبوی و توکلی را عمداً کنار یکدیگر کشانده و تصویر آنها را ثبت کرده است.

سردبیر سازندگی هم به خیال اینکه فضاسازی رسانه‌ای در مورد این تصویر جواب داده! دو صفحه از روزنامه را به آن اختصاص داده و با آب و تابی سؤال‌برانگیز شروع به تطهیر محکوم فتنه ۸۸ و پیاده‌نظام آمریکایی کرده و نوشته است: «باید اکنون در شرایطی که ایران نیازمند همدلی است، حرف‌های آنان را گوش کرد.»

گفتنی است بهزاد نبوی، عضو ارشد حزب منحله مجاهدین و از متحصنین مجلس ششم، پس از نقش‌آفرینی در فتنه ۸۸، به شش سال حبس تعزیری محکوم شد. دو سال پیش بود که سردار یوسف فروتن، اولین سخنگوی سپاه و رئیس زندان اوین در دهه ۶۰، در مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌ها گفت: «بهزاد نبوی در جلسات سازمان مجاهدین علناً به شهید بهشتی توهین می‌کرد [تا جایی که] به نشانه اعتراض با دلخوری و بحث با آنها جلسه را ترک کردم و دیگر در جلساتشان شرکت نکردم.» یا حسین فدایی در گفت‌وگویی گفته بود: «بهزاد نبوی حرف امام را رد کرد و گفت ما هم مجتهد سیاسی هستیم.» جلال‌الدین فارسی هم در مورد خیانت بهزاد نبوی در مذاکرات الجزایر، اسناد و کدهای قابل تأملی را ارائه کرده و می‌گوید: «نبوی در جریان مذاکرات به واسطه کارهای خیانت‌آمیز خود ضربه بدی به کشور وارد کرد.»

محسن رفیق‌دوست و حبیب‌الله عسگراولادی هم در گفت‌وگوهایی در قالب تاریخ شفاهی، از مخالفت‌های نبوی با رزمندگان سپاه و بسیج و کارشکنی‌هایش در کار جبهه‌ها گفته‌اند. حالا چطور شده کسی که طرفدار سوسیالیسم بوده و اکنون با لیبرال‌ها فالوده می‌خورد و توهین به شهید بهشتی (ره)، حرف‌ناشنوی از امام (ره)، خیانت در مذاکرات الجزایر، کارشکنی در دفاع مقدس، تحصن و استعفا در مجلس ششم، محکومیت در فتنه ۸۸ و… را در کارنامه خود دارد به زعم مدعیان اصلاحات شده است کسی که «در زندگی فردی و اجتماعی خود صداقت و سلامت را حفظ کرده» و «باید [او] را بازآفرینی کرد» و «حرف‌های [او] را گوش داد»؟ جز اینکه اینها همه ترفند و فریبی است برای رفع حصر و رفع ممنوع‌التصویری!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. توهم جنون امیز به این میگویند…..ای لعنت به اجنه های انگلیسی هم تقدیرمیکنند وهم جایزه میدهند وهم مدعی سوپرانقلابی میسازند….

    1. اگر کارشکنی وتوهین وفتنه انگیزی ایشان صحت داشته باشد قطعا باید محاکمه شود به راحتی نمیشه ازاین همه . خیانت چشم پوشی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا