خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشریفات مجالس در لاکچری ترین رستوران اصفهان با قیمت مناسب امکان پذیر است!

رپورتاژ آگهی

اگر برای مراسم خود به دنبال تشریفات مجالس لاکچری با قیمت مناسب در اصفهان هستید. جایی که با خیال راحت بدون داشتن دغدغه برای پذیرایی کامل و حضور در مکانی شیک با پارکینگ رایگان برای میهمانان بتوانید به سایر امور خود در مراسم برسید. یک سالن بزرگ با تعداد زیاد میز و صندلی در بهترین لوکیشن اصفهان، با موسیقی یا سایر امکانات سمعی بصری برای هرگونه مراسمی اعم از سمینار، همایش، عقد و عروسی و حتی مراسم ترحیم عزیزان، جایی که فقط با پرداخت یک ورودی بتوانید به شکلی لاکچری و بینهایت از میهمانان خود پذیرایی و مراسم آبرومندی داشته باشید.

پیشنهاد ما رستوران وی آی پی است که به عنوان شیکترین و مدرنترین رستوران اصفهان در برنامه زنده رود شبکه تلویزیونی اصفهان معرفی شده است ، این رستوران تشریفاتی در بزرگترین مجتمع تجاری اصفهان (سیتی سنتر) واقع شده و  با فضا و چشم اندازی زیبا و کم نظیر همراه با تجهیزات، ظروف و وسایل مدرن و زیبا  و پرسنل حرفه ای با نورپردازی جذاب و شگفت انگیز در خدمت شما همشهریان عزیز میباشد.

شما در این رستوران فقط با پرداخت یک مبلغ مناسب به ازای هر نفر میهمان میتوانید به صورت بینهایت از تمام امکانات رستوران که شامل انواع غذا، دسر، پیش غذا، نوشیدنی و حتی برک یا میان وعده از میهمانان خود پذیرایی کرده و دیگر لازم نیست به شیوه قدیمی که برای یک مراسم مجبور بودید برای مکانی مانند تالار، غذا، ظروف، امکانات سمعی بصری، خواننده و گروه موسیقی و پارکینگ جداگانه هزینه کنید. همه اینها به صورت یکجا در شیک ترین مجموعه تجاری اصفهان در یک رستوران سلف سرویس بزرگ و باشکوه جمع شده و یک پکیج عالی برای برگزاری هرگونه مراسم در اصفهان را بوجود آورده است.

 تشریفات مجالس در لاکچری ترین رستوران اصفهان با قیمت مناسب امکان پذیر است، شما فقط با یک تلفن حتی در نزدیک ترین تاریخ به برگزاری مراسم میتوانید کلیه امور مربوط به مراسم را به مدیریت تشریفات این رستوران بسپارید.

اگر فقط یک روز تا برگزاری مراسم ویژه خود فاصله دارید و حتی به دلیل وجود مشکل مالی امکان پرداخت کامل هزینه تشریفات را ندارید، در هر صورت میتوانید با مدیر تشریفات این مجموعه گفتگو کرده و مشاوره بگیرید.

پس دغدغه داشتن تشریفات مجالس لاکچری و با خدمات مناسب در زمان برگزاری مراسم عروسی، عقد، نامزدی و … را نداشته باشید. شاید با خود فکر کرده باشید که چگونه یک تشریفات مجالس لاکچری با قیمت مناسب را انتخاب کنید تا خاطره یک مهانی و مراسم خوبی را برای خود و عزیزانتان ماندگار کنید. با ما تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را با دلایق منطقی به شما پیشنهاد دهیم.

همان‌طور که می‌دانید باتوجه‌به نوع مجلس، خدمات ارائه‌دهنده در  تشریفات مجالس متفاوت خواهد بود. از طرفی هدف اکثر میزبان‌ها رضایت و راحتی مهمانان است. برای داشتن یک مجلس خوب با خدمات لوکس بهترین راه انتخاب یک تشریفاتی باسابقه و اخلاق است. خدمات مجالس تشریفات رستوران وی آی پی اصفهان ، با سابقه درخشانی که در زمینه برگزاری مراسم‌ها دارد، اعتماد مشتریان را به سمت خود جذب کرده است.

تیم تشریفات مجالس این رستوران در اصفهان دارای پرسنل‌ کاربلد و باسلیقه است. همان‌طور که می‌دانید خلاقیت در برگزاری یک مراسم اهمیت زیادی دارد. از طرفی کسانی که در حرفه خود کارآزموده باشند، برای ارائه جز به جز مسئولیت‌هایشان تحت آموزش‌های ویژه قرار گرفته‌اند؛ بنابراین باعث می‌شود در حین کار تحت هیچ شرایطی دچار اشتباه نشوند. به‌خاطرداشتن پرسنل‌ باتجربه و کاربلد است که این رستوران به عنوان تشریفات مجالس لاکچری با قیمت مناسب در اصفهان شناخته شده است و هیچ نگرانی بابت ارائه خدمات توسط تیم وجود نخواهد داشت.

 امکانات این گروه تشریفات مجالس در اصفهان

1. طراحی محیط رستوران  با شما مشتریان عزیز:  پرسنل با تجربه و با مهارت ما سعی میکنند چیدمان و طراحی سالن برگزاری مراسم شما با بهترین آرایش ممکن و بنا بر تجربیات سال های سال خدمترسانی انجام دهند، با این وجود ما پذیرای پیشنهاد طراحی و چیدمان سالن بر اساس سلیقه شما عزیزان از صفر تا صد هستیم.

2.    با ظرفیت پذیرایی 400 نفر بصورت همزمان در محیطی لوکس و مفرح

3.   شما میتوانید پیشنهاد منوی غذا، دسر، پیش غذا، نوشیدنی ها و .. را مطابق سلیقه خود به مدیریت رستوران پیشنهاد دهید تا با بهتریت کیفیت ممکن اجرایی گردند.

4.    با غذاهای بسیار متنوع، لذیذ، با کیفیت عالی و پخت شده توسط بهترین و مجربترین سرآشپزها برای همه سلیقه ها

5.    محیطی با رعایت حداکثر نکات بهداشتی و استاندارد

6.    با پرسنلی آموزش دیده، مجرب و با پوششی کاملا مناسب و حرفه ای برای جشن شما

7.    سعی در حداکثر تکریم به میزبانان و مهمانان عزیز با پرسنل آموزش دیده و گزینش شده

8.    امکان سفارش کیک و شیرینی مطابق سلیقه شما و با بالاترین کیفیت

9.    دسرها، سالادها، نوشیدنی ها  و پیش غذای متنوع و قابل دسترس برای همه سلیقه ها

10.    مدیریت مجرب، کارآزموده در فضای کاملا صمیمی

11.    ظرفیت بالای پارکینگ خودروها جهت رفاه و آرامش خاطر مهمانان

12.    قیمت خدمات در لاکچری ترین رستوران اصفهان با توجه به کیفیت و تنوع خدمات بسیار مناسب و کم نظیر است

 مدیریت رستوران آقای مظاهری این اطمینان را به شما میدهد، که تنها با اعتماد به ما  و سپردن افتخار برگزاری مراسم به ما، لحظه به لحظه در کنار شما و درخدمت مهمانان عزیز شما خواهیم بود. خدمات پذیرایی و برگزاری مراسم خود را به ما بسپارید و بدون هیچ دغدغه ای فقط به فکر خلق عمیق ترین شادی ها در بهترین و به یادماندنی ترین روزهای زندگیتان همراه با عزیزانتان باشید. ما این آرامش خاطر را برای شما تضمین میکنیم. 

برای مشاوره و رزرو تشریفات مجالس در این رستوران میتوانید مستقیم با مدیریت به شماره 09131261900 تماس بگیرید.

برای مشاهده تصاویر و سایر امکانات از سایت رستوران وی آی پی به آدرس https://vip-restaurant.ir دیدن کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا