خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحی درباره‌ی عکس بهزاد نبوی و احمد توکلی

غلامعلی دهقان، عضو حزب اعتدال و توسعه، در اینستاپستی درباره‌ی ادعای چند روز پیش روزنامه‌ی کیهان که عکس بهزاد نبوی و احمد توکلی – دو فعال سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا – در کنار هم در حاشیه‌ی افطاری رییس جمهور را سناریو خوانده بود، نوشت:

پس از پایان نشست، نماز به امامت دکتر روحانی خوانده شد و سپس به سمت سالنی که میز افطار چیده بودند حرکت کردیم.

من و چند نفری از مدعوین از جمله آقایان شفیعی، روح الامینی و رضوی جزو آخرین افرادی بودیم که سمت سالن حرکت کردیم. سرگرم صحبت بودیم که متوجه شدیم آقایان احمد توکلی و بهزاد نبوی کمی عقب‌تر از ما هستند. دست هم را گرفته و آرام آرام می‌آمدند.

به رسم ادب درنگی کردیم که بیایند.

صحنه برای همه ما جالب بود. آقای رضوی (و به گمانم آقای روح الامینی هم) دست به موبایل شد و چند عکس و چند ثانیه‌ای هم فیلم گرفت. یکی از دوستان هم به شوخی خطاب به آقایان گفت: نمیشد زودتر از اینها دست هم را می‌گرفتید. همه خندیدیم و البته هم آقای نبوی و هم آقای توکلی گفتند که به رغم تفاوت دیدگاه هیچگاه روابطشان را قطع نکرده‌اند.

سرگرم همین گفتگوها بودیم که عکاس رسمی مراسم هم آمد و دو سه عکس گرفت. لحظاتی بعد هم چند نفر دیگر از مدعوین که حدودا ۱۰ متری جلوتر بودند به سمت ما برگشتند و یکی دو نفر از آنان از جمله آقای عطریانفر هم یکی دو عکس گرفت.

بعد که رفتیم سر میز افطار، من و آقایان شفیعی، بانک، رضوی، روح الامینی و باهنر دور یک میز بودیم. هنوز افطار نکرده بودیم که آقای رضوی یکی از عکس‌هایی که گرفته بود را با تیترِ “رقبای دیروز؛ رفقای امروز” توییت کرد. همین عکس به سرعت در فضای مجازی و رسانه‌ها بازتاب وسیعی پیدا کرد، بازتاب‌هایی که هنوز هم گویا ادامه دارد.

این فیلم را هم آقای رضوی در همان لحظات گرفته بود که همان شب برایم فرستاد.

خواستم به عنوان یکی از حاضرین تاکید کنم که برای گرفتنِ این عکس اساسا آرایشِ صحنه‌ای اتفاق نیفتاد و همه چیزخودجوش بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا