خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به سردار فدوی و نقدی

سرلشکر محمد باقری در پیام های جداگانه ای خطاب یه سردار فدوی و سردار نقدی انتصاب آنان را تبریک گفت .

به گزارش  سپاه نیوز؛  در پی  انتصاب دریادار پاسدار علی فدوی  به سمت جانشین فرمانده کل سپاه و سردار سرتیپ محمدرضا نقدی به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه ای این انتصابات را تبریک گفت.
متن پیام های  سرلشکر باقری به این شرح است:

سردار دریادار پاسدار برادر علی فدوی
با سلام و تحیات
حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت “جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” که بیانگر تعهد، شایستگی و قابلیت های آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید تجارب ارزنده و اشراف همه جانبه ناشی از حدود چهار دهه خدمت و نقش آفرینی های موفق در سطوح مختلف مجموعه مبارک و مقتدر سپاه، پشتوانه ارزشمند و مطمئنی است که یاری بخش آن سردار مخلص برای ایفای نقش جهادی و انقلابی در ارتقای آمادگی های عملیاتی و پیشرفت مقتدرانه مأموریت های این نهاد و تحقق انتظارات معظم‌له، در همراهی با فرماندهی محترم کل سپاه خواهد بود.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این مسئولیت خطیر و راهبردی تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه کبریایی مسئلت می کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

برادر ارجمند سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

با سلام و تحیات

حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت “معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” که بیانگر تعهد، شایستگی و قابلیت های آن برادر عزیز است، را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی‌شک اشراف و شناخت عمیق شما از مجموعه مبارک و مقتدر سپاه و توانمندی ها و ظرفیت های متکثر نخبگی و کارشناسی در این نهاد انقلابی و مردمی و نیز بسیج مستضعفین، پشتوانه ارزنده و اطمینان‌بخشی است تا ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پویاتر، بالنده تر و کارآمد تر از گذشته انتظارات معظم‌له در نیل به پیشرفت و آمادگی‌های همه جانبه برای پاسداری از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن در تعامل سازنده و هم افزا با ستاد کل و سایر سازمان‌های نیروهای مسلح و ملحوظ داشتن تدابیر فرماندهی محترم کل سپاه را محقق و اسباب خرسندی ملت عظیم‌الشأن ایران را فراهم سازد.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر و حساس را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه احدیت خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا