خرید تور تابستان ایران بوم گردی

این هم از شانس ما ایرانیان از جایزه صلح نوبل!

جعفر گلابی، روزنامه‌نگار، در فیسبوک نوشت:

خانم شیرین عبادی از اروپا خواسته است که کانال ارتباط مالی با ایران فقط شامل غذا و دارو باشد! این خانم نمونه‌ی بارز “چه فکر می‌کردیم چه شد!؟” است!

یادم می‌آید پس از برنده شدن ایشان در کمال سادگی به استقبال وی در فرودگاه مهرآباد رفتیم و اکثر اصلاح طلبان در این استقبال شرکت کردند و خوشحال بودند که یک خانم ایرانی به چنین موقعیتی دست یافته است.

اینکه وی در فرودگاه با آن همه مردم مشتاق چگونه برخورد کرد بماند ولی من وقتی متوجه شخصیت ایشان شدم که زلزله بم اتفاق افتاد … همه منتظر بودند که ایشان با توجه به جایگاهی که در جهان پیدا کرده است کاری بکند و با همت خود بخشی از آلام مردم زلزله زده را تسکین دهد. وی می‌توانست عامل جذب کمک‌های عظیمی از جهان باشد ولی چنین اتفاقی نیفتاد چنانچه گویی ۵۰ هزار از هموطنان وی در این حادثه مهیب جان خود را از دست نداده‌اند!

حالا هم علاوه بر این رفتار زشت به دولت آمریکا آدرس داده است که شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی ایران را قطع کند!

با این وصف بعید نیست وی فردا دست به ابتکار جدیدی بزند و گروه “بی” یعنی “بولتون و ناتانیاهو و بن سلمان و بن زاید” را تبدیل به “بیش” نماید!

این هم شانس ایرانیان مظلوم از برنده شدن جایزه‌ی صلح نوبل توسط یک ایرانی!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خب سقوط امری ناشدنی نیست اشخاص ساقط شده هم مسئولیتشان کم نیست ولی…….فقط خودشان مسئولند؟؟ دیگران درسوق دادن انها به دامان ان گرگان فاقدمسئولیتند؟؟

  2. جدای از غیر قابل قبول ، غیر قابل دفاع و تاسف بار بودن اظهار نظر و خواست شیرین عبادی، باید نگران واقعیت و بحران عمیقتری بود؛ اینکه چرا حکومت در رفتار و اعمال و حکمرانی متصلبانه خود تا چنان مرتبه ای پیش برود و زیاده روی کند که شهروندانش حتی شهروندان نخبه اش را تا این میزان خطرناک از خشم و تقابل با خود و بدتر از آن با کشور قرار دهد؟!!!!

  3. به عنوان یک اصلاح طلب سابق هیچ چیزی در کارنامه اصلاح طلبی موجود امروز باقی نمانده که قابل دفاع باشد . حضور آنها در قدرت آن زمان آنها را تبدیل به محافظه کاران جدید کرد و بس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا