خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نهادی خارج از فوتبال: با علی دایی همکاری نکنید

علی دایی درباره‌ی شایعه‌ی قوی اینکه «تیم‌های لیگ برتری از عقد قرارداد با علی دایی منع شده‌اند!»، این احتمال را رد نکرد و گفت «شاید فاصله‌ای بین من و فوتبال بیفتد».

به گزارش انصاف نیوز، آقای دایی امروز در گفت‌وگو با روزنامه‌ی فرهیختگان درباره‌ی این شایعه گفته است که «به هر حال این خبر که عنوان شده شایعه‌ای است که شاید حقیقت داشته باشد. پیش‌بینی می‌کردم که این اتفاق رخ بدهد».

روز گذشته برخی رسانه‌های مجازی نوشته بودند که «به دلیل صحبت‌های جنجالی علی دایی، تیم‌های لیگ برتری از عقد قرارداد با دایی منع شده‌اند و او غایب لیگ نوزدهم خواهد بود! شنیده شده است از طرف نهادی خارج از محدوده فوتبال، به باشگاه‌های لیگ برتری توصیه شده است با علی دایی همکاری نکنند!»

او در پاسخ به سوالی که آیا این موضوع به خاطر مصاحبه درباره‌ی مدیرعامل سایپا بوده است، گفت: «بحث مصاحبه نیست. خیلی وقت است که تمام هم‌وغم خود را گذاشته‌اند امثال من را بین مردم بد و خراب کنند که البته خدا را شکر عزت و ذلت را خدا می‌دهد و به هدف‌شان نمی‌رسند».

علی دایی پیش از اخراج از سایپا به خاطر طلب از این باشگاه به انتقاد از شرکت سایپا پرداخته بود که چرا با بالا رفتن قیمت پراید، طلب آنها پرداخت نشده است.

او پس از اخراج از سایپا در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها با عصبانیت به حاشیه‌ای وارد شد و با تمسخر و به عنوان حرکتی افشاگرانه گفت که «مصطفی مدبر» مدیرعامل سایپا را قبلا با نام سردار غفور مدیرکل حراست صداوسیما می‌شناخته است.

این رفتار حاشیه‌ای دایی باعث شد ادعاهایی درباره‌ی سردار غفور مطرح شد و برخی به خاطر این حاشیه سازی به دایی انتقاد کنند.

نامه‌ای به علی دایی در دفاع از سربازان ایثار و شهادت: نمکدان نشکنید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا