خرید تور تابستان ایران بوم گردی

غار علیصدر پس از دو سال بازگشایی شد

استاندار همدان گفت: پس از دوسال تعطیلی به علت شیوع کرونا، غارعلیصدر از ۲۶ اسفندماه به روی مهمانان نوروزی بازگشایی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد درباره بازگشایی مجدد غار علیصدر گفت: دو سال است که با شیوع بیماری کرونا غارعلیصدر تعطیل بود، بنابراین بر اساس تدابیر اندیشیده شده، این جاذبه کم نظیر از فردا پنجشنبه ۲۶ اسفندماه پذیرای گردشگران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: غار علیصدر آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران را دارد و واحدهای خدماتی و اقامتی نیز فعال خواهند بود.

استاندار همدان با بیان اینکه از روز پنجشنبه ۷ بیلبورد تبلیغاتی در ورودی‌ها و خروجی‌های استان نصب و با تبریک سال نو به گردشگران اعلام می‌شود که این غار شگفت انگیز بر روی مسافران باز خواهد بود، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و زدن واکسن برای گردشگران ضروری است.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت‌های لازم کدهای ملی استعلام و اجازه بازدید به افرادی که حداقل دو دز واکسن کرونا تزریق کردند، داده می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه رونق گردشگری به دلیل ایجاد شغل، تولید ثروت و ارزش افزوده از اولویت‌های اصلی استان همدان در دولت سیزدهم است، تاکید کرد: در حال حاضر با پیگیری‌های جدی که برای ثبت جهانی آثار تاریخی استان همدان از جمله هگمتانه و غار علیصدر در جریان است، به دنبال زمینه سازی رونق صنعت گردشگری هستیم.

استاندار همدان یادآور شد: مثلث گردشگری غرب کشور به منظور معرفی و تبیین جذابیت‌های استان تاریخی همدان به گردشگران ایجاد شده است.

به گزارش خبرآنلاین، استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و با داشتن هزاران اثر تاریخی، سیاحتی، گردشگری و زیارتی، آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.


انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا