خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده نیروی دریایی: ناوگان آمریکا ۷۰۰کیلومتر دورتر از مرز ایران است

امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگان آمریکا امروز هفتصد کیلومتر دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایستاده و این در تاریخ بی سابقه است. حضور آنان در فاصله هفتصد کیلومتری مرزهای ما به این معنی است که عملاً هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند و رژه هوایی ناو هواپیمابر نیز برایشان میسر نیست.

به گزارش ایسنا، دریادار حسین خانزادی در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در محفل انس با قرآن ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا) با تاکید بر اینکه «پرسنل نداجا باید با تدبر و تعقل در قرآن کریم، از معانی و و مفاهیم آن به خوبی بهره مند شوند و به آن عمل کنند» گفت: انس با قرآن کریم یکی از مبانی نظام جمهوری اسلامی است که نیازمند توجه ویژه در جامعه است.

وی به اینکه آموزه‌های دینی پس از خواندن قرآن کریم باید در رفتار، کردار و گفتارمان تجلی کند، خاطرنشان کرد: ما طلایه داران و مظهر اقتدار نظام در عرصه دریاها هستیم؛ انتظار می‌رود رفتاری که از ما سر می‌زند برگرفته از آموزه‌های دینی‌مان باشد.

دریادار خانزادی با بیان اینکه کلید موفقیت در زمان پیش رو با توجه وضعیت پیچیده امنیتی، حفظ وحدت کلمه و توجه به تدابیر رهبری است، اظهار کرد: به عنوان سرباز نظام دو وظیفه مهم، توسل به قرآن کریم و اهل بیت (ع) بر عهده ما است.

فرمانده نداجا افزود: دشمن با تمامی ابزارهای چشم پر کن در اطراف مرزهای جمهوری اسلامی صف کشیده، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با آشنایی از میزان بازدارندگی کشور که پیشانی آن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است، فرمودند جنگ نمی‌شود و تاکید کردند مذاکره هم نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: تکلیف بزرگی بر دوش داریم و آنچه که به عنوان بازدارندگی باید در صحنه عمل به دشمنان نشان داده شود، حفظ آمادگی نیروی دریایی بیش از پیش و نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا است که به خوبی در ناوگان شمال و جنوب در حال انجام است.

دریادار خانزادی با اشاره به اینکه شاهدیم دشمن در شمال اقیانوس هند تجهیزات نظامی شامل ناو، نورد ناو و رزم ناو را مستقر کرده تا قدرت نمایی کند اما جرأت ورود به خلیج فارس را نداشته است، تصریح کرد: زمانی که آنها خلیج فارس را ترک می‌کنند از روی ترس و نا امیدی نگران این هستند که تجهیزاتشان مورد اصابت موشک‌های جمهوری اسلامی ایران که در خلیج فارس و دریای عمان مستقر هستند، قرار گیرد؛ به همین دلیل فرار کرده‌اند و بیرون مرزهای ما مستقر شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا جرأت حضور و رویاروی با ما را ندارد، بیان کرد: ناوگان آمریکا امروز هفتصد کیلومتر دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایستاده و این در تاریخ بی سابقه است.

دریادار خانزادی تشریح کرد: حضور آنان در فاصله هفتصد کیلومتری مرزهای ما به این معنی است که عملاً هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند و رژه هوایی ناو هواپیمابر نیز برایشان میسر نیست.

فرمانده نداجا در ادامه با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب دو موضوع بسیار برجسته است، گفت: موضوع اول ساخت تمدن اسلامی است و از آن به عنوان تمدن سازی یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند که این تمدن سازی باید به دست جوانان تحقق یابد.

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق این بیانیه باید به جوانان اعتماد کرد و به آنها فضای فعالیت داد، خاطر نشان کرد: نیروی دریایی امروز جوان‌ترین نیرو در مجموعه نیروهای مسلح محسوب می‌شود و استفاده از ظرفیت موجود و شتاب بخشیدن مضاعف به این روند به این معناست که از جوانان دریادل توقع بسیار زیادی می‌رود.

دریادار خانزادی خاطرنشان کرد: قدر این لباس را بدانید زیرا تکلیف بزرگ ساخت تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب را برعهده داریم؛ مقوله فرهنگ در گام دوم انقلاب نمود و ارزش بالایی دارد و این فرهنگ برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآنی است که مجالس انس با قرآن را بسیار حائز اهمیت می‌سازد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا