خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی وزارت خارجه: ایران بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره قرار نمی‌گیرد

سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه بر سر دوراهی جنگ و یا مذاکره و یا هر دوراهی دیگری قرار نمی گیرد.

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «سیدعباس موسوی» امروز- پنجشنبه- در گفت و گویی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردمش کشوری مستقل و مقتدر است و راه روشن خود را براساس منافع و امنیت ملی خودش مشخص کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه هیچ بن بستی برای ملت ایران وجود ندارد، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه بر سر دوراهی جنگ و یا مذاکره و یا هر دوراهی دیگری قرار نمی گیرد.
موسوی خاطرنشان کرد: ایرانیان هم در طول تاریخ نشان داده اند که اهل جنگ آوری و دلاوری اند و هم در جای خود اهل تعامل و گفت و گو هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: مدتی است که یک سناریوی روانی- تبلیغی در کنار عملیات تروریسم اقتصادی علیه ملت جریان پیدا کرده که ما این حرف ها و سناریو را هم در قالب همان پکیج می بینیم، آنها خودشان این موضوع را می دانند.

موسوی افزود: اگر ما نخواهیم بگوییم که این سناریوی نخ نماست ولی می توان آن را یک سناریوی از پیش شکست خورده دانست که قطعا ره به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا