خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سومین حمله پهپادی انصارالله به فرودگاه نجران

انصارالله یمن روز پنج‌شنبه اعلام کرد، یک سامانه پدافند موشکی “پاتریوت” را در فرودگاه نجران عربستان هدف قرار داده است. این در حالیست که ائتلاف عربی تحت فرمان سعودی مدعی است پهپاد یمنی‌ها را در آسمان رهگیری و منهدم کرده است.

به گزارش ایسنا، یگان پهپادی ارتش یمن وابسته به انصارالله اعلام کرد، یک سامانه پدافند هوایی پاتریوت ائتلاف متجاوز عربی را در فرودگاه نجران در جنوب عربستان هدف قرار داده است که سومین حمله از این نوع ظرف ۷۲ ساعت گذشته است. این دلیلی بر شکست بهانه عربستان در حمایت از تاسیسات حیاتی خود است.

شبکه المسیره روز پنج‌شنبه به نقل از یک منبع نظامی که خواست نامش فاش نشود، گزارش داد، یگان پهپادی انصارالله عملیات هجومی با پهپاد قاصف از نوع K۲ به فرودگاه نجران انجام داد. این منبع افزود، این عملیات پس عملیات اطلاعاتی دقیق با موفقیت به هدف اصابت کرد.

این در حالی است که ترکی المالکی،‌ سخنگوی ائتلاف سعودی – اماراتی ادعا کرد، سامانه‌های پدافند هوایی سعودی این پهپاد انفجاری را رهگیری و نابود کردند.

طی دو روز گذشته ائتلاف متجاوز عربی  به حملات پهپادی انصارالله به اهداف حیاتی عربستان در شهر نجران اعتراف کرده است، انصارالله نیز پیشتر اعلام کرده بود، دو بار فرودگاه نجران را هدف حملات پهپادی قرار داده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا