خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شرایط واگذاری سرخابی‌ها تسهیل شد

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری پرسپولیس و استقلال، تصمیم‌گیری برای پرداخت بدهی‌های این دو باشگاه را بر عهده دولت دانست و گفت: خریدار، تنها ساختمان و برند هر یک از باشگاه‌ها را تحویل خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، حسن زمانی با اعلام اینکه مرحله سوم واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس اوایل اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، ضمن بین مطلب فوق گفت: در روزهای پایانی سال ۹۳، شورای واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با حضور وزرای ورزش، اقتصاد، دادگستری و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار و طی این جلسه مقرر شد، مرحله سوم واگذاری، اوایل اردیبهشت ۹۴ برگزار شود.
وی با اشاره به تسهیل شرایط نسبت به گذشته، اعلام کرد: مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان به صورت ثابت باقی ماند اما مقرر شد زمان پرداخت اقساطی آن به ۵ سال افزایش پیدا کند، ضمن اینکه به جای پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ به عنوان پیش قسط، تنها ۲۰ درصد پرداخته شود.
رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال افزود: همچنین تصمیم گیری برای پرداخت بدهی‌های هر دو باشگاه به عهده دولت خواهد بود و خریدار، تنها ساختمان و برند هر یک از باشگاه‌ها را تحویل خواهد گرفت.
زمانی که با خانه ملت صحبت می‌کرد، در خصوص انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها، گفت: از آنجا که حامیان مالی باشگاه‌ها جزء اعضای هیات مدیره محسوب می‌شوند و با شرایط کنونی، حمایت‌های قبلی آنها وجود نخواهد داشت، احتمالا در بحث مرتبط با این دسته از اعضای هیات مدیره، تغییراتی صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا