خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقد جدی نماینده بوکان به بیانیه ۲۲۷ نفر مجلس

نماینده مردم بوکان گفت: محتوای بیانیه ۲۲۷ نماینده خارج از وظایف نمایندگان مجلس و دخالت در کار قوه دیگری بود.

بیانیه ۲۲۷ نفره را خلاف وظایف نمایندگی می‌دانم/ این بیانیه دخالت در کار قوه دیگر بود/ ما باید پیگیر رفع دغدغه‌ها و مشکلات موکلان‌مان باشیم

انور حبیب‌زاده بوکانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با بیانیه ۲۲۷ تن از نمایندگان خطاب به قوه قضائیه با موضوع برخورد با بازداشت‌شدگان و اینکه آیا این بیانیه را امضاء کرده است؟، گفت: خیر بنده این بیانیه را امضاء نکردم و علت عدم امضاء هم این بود که اعتقاد داشتم حفظ جان شهروندان، تامین آرامش و رفاه و همچنین رفع مشکلات آن‌ها باید در اولویت کارها و فعالیت‌های ما باشد. ما نمایندگان اکنون باید تلاش کنیم تا مسائلی همچون معیشت، مسکن، تثبیت قیمت‌ها و اشتغال جوانان کشور در اولویت کارهای‌مان باشد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر محتوای بیانیه ۲۲۷ نماینده خارج از وظایف نمایندگان مجلس و دخالت در کار قوه دیگری بود.

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه عنوان کرد: ضمن اینکه باور من این است که نمایندگان مجلس از آنجا که منتخب و وکیل مردم هستند، باید پیگیر دغدغه‌ها و مشکلات موکلان خود باشند و برای حل مشکلات کشور تدبیر و چاره‌اندیشی کنند و با همکاری مدیران کشور تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

نماینده مردم بوکان همچنین تصریح کرد: اعتقاد من این است که چون ما نماینده مردم هستیم باید در ارتباط با آرامش، امنیت و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم. ما نمی‌توانیم در کار قوه دیگر دخالت کنیم و قوه دیگر باید مستقل کار خود را انجام دهد.

وی در پایان ابراز داشت: مردم ما امنیت، نظم و آرامش می‌خواهند و ما باید مدافع مردم باشیم. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا