خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بی اعتنایی رییس جمهور به برنامه‌ی اصولگرایان برای زنان

سایت اصولگرای «جهان نیوز» در متنی با تیتر «عتراض به روحانی در جلسه دیروز شورای عالی انقلاب فرهنگی / مشکل رئیس جمهور با این نهاد عالی فرهنگی چیست؟»، نوشته است که روحانی به «قوانین و برنامه جامعه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره حوزه زنان» بی توجه است.

به گزارش انصاف نیوز، در این نوشته به محتوای دقیق موضوع اشاره نشده اما نشانه‌هایی در آن دیده می‌شود از جمله اشاره به عکس العمل «حسن رحیم پور ازغدی» که به نظر می‌رسد آقای رییس جمهور به رویکرد بخش اصولگرای این شورا درباره‌ی زنان بی توجه است.

بخش قابل توجهی از شورای عالی انقلاب فرهنگی را اصولگرایان تشکیل می‌دهند.

جهان نیوز نوشته است: «جلسه دیروز شورای عالی انقلاب فرهنگی در حالی به صحنه اعتراض و انتقاد به رئیس جمهور تبدیل شده است که برخی از اعضای برجسته این شورا به بی توجهی رئیس جمهور به قوانین و برنامه جامعه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره حوزه زنان اعتراض داشته اند. نکته تلخ ماجرا این است که دولت برای حوزه زنان و خانواده برای اجرای قوانین نهادهای خارجی و بین المللی همچون یونسکو علاقه مند و پیشتاز بوده است. این در حالیست که برخی از این قوانین از اساس با مبانی اسلامی و جمهوری اسلامی در تضاد است و معلوم نیست که دولت چرا به برنامه بومی شورای عالی انقلاب فرهنگی که منطبق بر فرهنگ ایرانی و اسلامی تدوین شده، بی میل است؟ آنهم در حالیکه در ماه های گذشته برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی حتی از عدم حضور و شرکت رئیس جمهور در جلسات این شورا نکاتی را بیان کرده بودند. در همین حال با بالا رفتن نگرانی ها در حوزه آسیب های اجتماعی انتظار طبیعی از دولت این است که با حساسیت ویژه ای نسخه های داخلی را که محصول تلاش متخصصین فرهنگی کشور است را دنبال کند. بی اعتنایی رئیس جمهور به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، آنهم در سالگرد این نهاد، در حالیست که این بی اعتنایی ها از طرف وی تاکنون سابقه عجیبی داشته است. به عنوان نمونه حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی  چند روز قبل در ویژه برنامه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین که  به همت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات و با موضوع «چهل سال؛ چه گذشت» برگزار شد، گفت: این‌ها قراردادهای خارجی که با عقاید و منافع ما در تضاد است را امضا می‌کنند و در مقابل، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ نمی‌کنند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. عجب رویی دارن این اصولگرایان (که هیچ وقت ما نفهمیدیم دقیقا به چه اصولی پایبندند)! وضعیت اسفناک زنان حاصل تفکر خراب و دست پخت افتضاح آنهاست. معلوم نیست زنها را تا کجا به حضیض ببرن راضی می شن ؟!. خدا رو شکر که روحانی به اینا کمی بی اعتناست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا