خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توهین یک مداح به بزرگان اهل سنت مدیر شبکه۵ را برکنار کرد

روابط عمومی معاونت سیمای صداوسیما اعلام کرد: در پی قصور صورت‌گرفته در پخش صحبت‌های مداح هتاک علیه بزرگان اهل سنت در یکی از ضیافت‌های مذهبی از شبکه پنج سیما با دستور رئیس رسانه ملی، مدیر شبکه پنج سیما و مدیر پخش این شبکه برکنار شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، عبدالعلی علی‌عسکری در دستوری به معاون سیما با تأکید بر این‌که حفظ و حرمت امت اسلامی همواره سیاست‌گذاری اصلی رسانه ملی بر مبنای منویات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی بوده است، تصریح کرد: با توجه به قصور صورت‌گرفته و پخش ناگهانی این سخنان که موجب رنجش خاطر برادران، خواهران و علماء بزرگوار اهل سنت شده است، باید در اسرع وقت مدیر شبکه و مدیر پخش برکنار شوند.

این برکناری با دستور عبدالعلی علی‌عسکری رئیس صداوسیما انجام شده و در پی حواشی به‌وجودآمده در پخش زنده سخنان توهین‌آمیز یک مداح از آنتن شبکه پنج سیما بوده است.

صبح امروز نیز مرتضی میرباقری، معاون سیما از توبیخ مدیر شبکه پنج سیما و مدیر پخش این شبکه و اخراج تهیه‌کننده، مدیر برنامه و ناظر پخش خبر داده و عنوان کرده بود: پخش زنده سخنان نامربوط مداح حاضر در هیأتی که مراسم آن از شبکه پنج سیما پخش می‌شده خارج از اراده مدیران شبکه بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا