خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهاره رهنما طلبکار شد!

بهاره رهنما بازیگر سینما در واکنش اینستاگرامی به هجمه‌ها علیه ویدیوی حرف‌هایش درباره‌ی خرید خانه‌ای در زعفرانیه‌ی تهران، طلبکار شد و نوشت که آنها «در روند کار و زندگی و پیشرفت اهدافم اصلا موثر نیستند».

به گزارش انصاف نیوز، بهاره بهنما در استوری اینستاگرام خود نوشت:

متاسفانه انقدر در فضای مجازی نسبت بهم بیرحم شدید که فقط دنبال نکات منفی و اتفاقات نابسامان زندگی همیم. پس چندان نیازی به توضیح نمی‌بینم.

از طرفی اهداف رسانه‌هایی که آب به آسیاب درمنی بین مردم می‌ریزند هم کاملا مشخصه، اما بد نیست بدانید که اولا برج ما در خطر انفجار بود و دوما بعد از دزدی از اموال خودم و دخترم از منزل بدلیل عدم ایجاد امنیت لازم از طرف سازنده‌های برج برای اطلاع رسانی به مردم این استوری را منتشر کردم تا خصوصا زوج‌های جوان با این نرخ تورم دچار ضرر در خرید یا اجاره و رهن منزل نشن که الان با تکه تکه کردن این ویدیو و تدوین با شیوه‌ی خودشان دارند کلا مطلب را وارونه نشان می‌دهند.

البته همیشه به هوش و محبت آن طبقه و دایره از مردمی که بسیار محترم و عزیزند ایمان دارم و برای یاوه‌گویان دائمی و رسانه‌های معلوم الحال هم ارزشی قائل نیستم و این قشر در روند کار و زندگی و پیشرفت اهدافم اصلا موثر نیستند. لطفا رسانه باشید!

واکنش تهمینه میلانی به انتشار عکس ازدواج بهاره رهنما: علاقه‌ای به این بحث‌ها ندارم

عکس | ازدواج مجدد بهاره رهنما

واکنش بهاره رهنما به انتقادات از تبلیغ “کودک همسری” در “بچه مهندس”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا