خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمید بقایی از زندان تا بیمارستان [+اطلاعیه احمدی نژاد]

کانال تلگرامی محمود احمدی نژاد از انتقال حمید بقایی معاون زندانی او در پرونده‌ی مالی خبر می‌دهد که ادعا شده در اعتصاب غذای خشک به سر می‌برد.

به گزارش انصاف نیوز، کال احمدی نژاد ادعا کرده که بقایی با تزریق سرم مخالفت کرده و اصرار دارد که به زندان بازگردانده شود.

آقای بقایی به ادعای کانال احمدی نژاد، برای پایان دادن به اعتصاب غذا، خواستار اعاده دادرسی به پرونده‌ی خود است.

 

انتقاد به «خودکشون»

علی اکبر جوانفکر، مشاور آقای احمدی نژاد هم در یادداشتی تلگرامی با عنوان «خودکشون»، با انتقاد به این که اعتصاب غذا از سوی یکی از مسوولان، خودکشی تعبیر شده، نوشته است:

«فتوای حضرت امام (ره)، در این زمینه مربوط به سوالی است که از ایشان کرده‌اند و این فتوا هیچ ارتباط مستقیم یا غیرمستقیمی به اقدام آقای حمید بقایی که مظلومانه در حال جان دادن است ندارد. با استناد به کدام منبع فقهی و علمی مدعی شده است که اعتصاب غذا در اسلام امری مردود شمرده شده است؟!»

 

احمدی نژادی‌ها به امامزاده صالح نمی‌روند

دفتر احمدی نژاد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به تهدیدهای صورت گرفته از سوی متولی امامزاده صالح و برای جلوگیری از هتک حرمت این مضجع نورانی، مراسم بست نشینی، تظلم خواهی و دعا در این مکان شریف برگزار نخواهد شد».

در این اطلاعیه آمده است که قرار بود برای درخواست آزادی حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی، مراسم دعا در حرم امامزاده صالح انجام شود.

در اطلاعیه‌ی دفتر احمدی نژاد بدون اشاره به حضور حدود 50 نفره از یاران او، ادعا شده است که در مراسم‌های قبلی: «انبوهی از مردم برای شرکت در مراسم دعا در صحن این امامزاده بزرگوار حاضر شده بودند و درست در لحظه شروع دعا، از بلندگوهای حرم با حداکثر صدا و به شکلی گوش خراش، نوار مداحی پخش گردید و سپس فردی از پشت تریبون شروع به هتاکی، بی حرمتی و تهدید به برخورد با زائران و شرکت کنندگان در مراسم دعا کرد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تقديم به رئيس جمهور قلب ها !
    اين جهان كوه است و فعل ما ندا / سوى ما آيد نداها را صدا
    فعل تو كان زايد از جان و تنت / همچو فرزندى بگيرد دامنت !
    پس ترا هر غم كه پيش آيد ز درد / بر كسى تهمت منه بر خويش گرد !

    6
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا