خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اسامی چند همدست بابک زنجانی

یک عضو اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفتی در مصاحبه‌ای از چند همدست بابک زنجانی نام برد و گفت که او فکر می‌کند اگر پول‌ها را ندهد زنده می‌ماند.

به گزارش انصاف نیوز، سیدحمید حسینی در برنامه‌ی اینترنتی فرکانس گفته است:

«بابک زنجانی که نتوانست همه‌ی پول را بخورد. معلوم است این پول از بین رفته است. حالا به نظر می‌آید که او به این جمع بندی رسیده که اگر پول ندهد زنده می‌ماند.

یک آقای «فرهمند»ی بود که حلقه‌ی وصل آقای بابک زنجانی با کشورهای جنوب شرق آسیا بود و پارسال دستگیر شد. اگر پولی هم بابک زنجانی داشته باشد قاعدتا باید از محل منابع و امکاناتی که در اختیار آقای فرهمند بوده دربیاید. یا آن «شریفی» که دوبی بود و دستگیر شد. یک آقای عرب هم داشتند که کارهای فروش را انجام می‌داد.

کارهای نفتی و ترنزکشن‌های مالی دست اینها بود؛ شرکت‌های زیرمجموعه‌ی بانک صادرات بود که آنها هم وارد شده از طریق همان آقای العقیلی.

العقیلی محموله‌ای را هم از نیروی انتظامی و هم از یکی از زیرمجموعه‌های سپاه گرفته بود و نتوانست پول آن را پرداخت کند. بحث ۲۰۰ میلیون دلار بود. آقای العقیلی سال‌های آخر سرطان داشت و بالاخره خبر آمد که آقای سعید عقیلی فوت کرده. کارخانه‌ی معروف پلی‌اکریل اصفهان مال ایشان است. من ندیدم هیچ موقع آقای العقیلی وارد بحث‌های سیاسی شود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تریبون یه طرفه و متهم در زندان..عجب عدلی..عجب عدالتی..عجب و عجببببب
    زنگنه:زنجانی پولی ندارد
    شش سال بعد زنگنه: پول زنجانی در بیرون از زندان است
    حسینی:زنجانی پولی ندارد

  2. با درود:به نظرمی آیداین همه تعدداختلاس ورشوه وسرقت ازحق مردم وازکناربیت المال نداشتن شفافیت مالی وعدم پیاده سازی دولت الکترونیک ورانتهای قومیتی وفامیلی وسیاسی ونهایتافسادهای اخلاقی عده ای که به لقمه حرام آلوده شده اندولاغیروتمام نخواهدشدمگربی چون وچرااینگونه افراداعدام شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا