خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارشی از متن و‌ حاشیه‌ی راهپیمایی ۱۳آبان در تهران [+عکس]

ایسنا نوشت: راهپیمایی ۱۳آبان ساعت ۹:۳۰ صبح امروز(دوشنبه ) در مقابل لانه جاسوسی «سفارت سابق آمریکا در تهران » و همچنین در سایر استان‌ها با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان آغاز شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با  شعار« استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی ، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا » در هزار شهر و شهرستان کشور برگزار شده است.

۱۵۰ خبرنگار ، عکاس و تصویربردار رسانه‌ خارجی و  ۲۵۰۰ خبرنگار ، عکاس و تصویربردار رسانه‌های داخلی راهپیمایی ۱۳ ابان در سراسر کشور را پوشش خبری می‌دهند .

برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی ١٣ آبان

در مسیر راهپیمایی روز ١٣ آبان ماه امسال برخی از نهادهای دولتی و غیر دولتی با محوریت فعالیت های فرهنگی و هنری همانند سال‌های گذشته غرفه‌های خود را بر پا کردند.

این غرفه های همچون غرفه جمعیت هلال احمر، غرفه خطاطی و خوش نویسی شهرداری منطقه ٩، غرفه وزارت نفت، غرقه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و غرفه بسیاری از نهادهای مردم نهاد و یا دولتی دیگر در این مسیر به راهپیمایان استکبار ستیز خدمات ارائه داده یا اینکه فعالیت های فرهنگی خود را با شعار مبارزه با استکبار  به نمایش گذاشته‌اند.

نمایش تصاویر جنایات آمریکا علیه کودکان خاورمیانه/ بن سلمان، ترامپ و حمد بن عیسی در زندان

دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان با در دست داشتن تصاویری جنایت های آمریکا علیه کودکان خاورمیانه به خاطر ارسال سلاح به برخی از کشورهای منطقه و یا حمله به این کشورها را به نمایش گذاشتند .

صبح امروز در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، تعدادی از دانش آموزان با در دست داشتن تصاویری از کودکان یمنی ، عراقی و افغانستانی، بخشی از جنایت‌های آمریکا علیه کودکان در منطقه را به خاطر ارسال سلاح و یا حمله به این کشورها به نمایش گذاشتند.

همچنین در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت‌کنندگان با ایجاد یک زندان فرضی بن سلمان، ولی عهد سعودی، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و حمد بن عیسی آل خلیفه، شاه بحرین را در زندان به حبس کشیدند.

یکی از سازمان های شرکت کننده در راهپیمایی امسال با ایجاد یک زندان فرضی نشان می داد که پادشاه بحرین، دونالد ترامپ و محمدبن سلمان به خاطر اقداماتشان در زندان هستند .

مسوولان این غرفه با برگزاری دادگاه از دانش آموزان می پرسیدند که به نظر آنها چرا این افراد در زندان هستند و باید محاکمه شوند؟

اجرای سرود «یار دبستانی» توسط دانش آموزان راهپیمایی ۱۳ آبان

سرود یار دبستانی در مراسم ۱۳ آبان توسط جمعی از دانش آموزان خوانده شد.

اجرای سرود توسط دانش آموزان مورد استقبال شرکت کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان قرار گرفت . سرود یار دبستانی از سرودهای مطرح در زمینه مبارزه با ظلم و استکبار آمریکا در ایران است.

“نفی سازش” با تصویری از مصدق در جریان راهپیمایی ۱۳ آبان

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان با در دست داشتن تصاویری بر نفی سازش با آمریکا تاکید کردند.

در یکی از این تصاویر، تصویر  محمد مصدق،  نخست‌وزیر پیشین ایران دیده می‌شد که استکبارگران وقت از جمله انگلیس  تلاش داشتند او را وادار کنند که  بر سر منافع ملت ایران با آنها سازش کنند .

تجمع راهپیمایان ١٣ آبان در مقابل لانه جاسوسی

سیل عظیم راهپیمایان ١٣ آبان ماه پس از طی کردن مسیر راهپیمایی و سر دادن شعارهای استکبار ستیز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مقابل لانه جاسوسی تجمع کردند.

در راهپیمایی امسال که با حضور اقشار مختلف جامعه اعم از دانش آموزان و دانشجویان و استاید دانشگاهی و حوزوی برگزار شد، راهپیمایان از ابتدای خیابان طالقانی با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و الله و اکبر راهپیمایی خود را آغاز و سپس در مقابل لانه جاسوسی تجمع کردند.

آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در راهپیمایی ۱۳ آبان

در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به مانند سال‌های گذشته ، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد .

تعدادی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان  در اعتراض به سیاست‌های دولت  آمریکا علیه ایران و مردم خاورمیانه و جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین پرچم آنها را با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل آتش زدند .

امضای طومار انزجار از آمریکا در راهپیمایی ١٣ آبان

راهپیمایان ١٣ آبان در خلال راهپیمایی خود طوماری چند متری را در اعلام انزجار خود از آمریکا امضا کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز ١٣ آبان اعم از دانش آموز و دانشجو در خلال راهپیمایی خود در خیابان طالقانی تهران با امضای طوماری چند متری نسبت به سیاست های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

راهپیمایان استکبار ستیز تهرانی امروز پس از تجمع در مقابل لانه جاسوسی در جای جای مسیر راهپیمایی در خیالان طالقانی پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

حضور رسانه‌های خارجی در راهپیمایی ۱۳ آبان

تعدادی از نمایندگان رسانه‌های خارجی برای پوشش راهپیمایی ۱۳ آبان در بین شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی حضور یافتند.

این رسانه ها با مصاحبه با شرکت کنندگان در این راهپیمایی از جمله دانشجویان و دانش آموزان از آنها سوالاتی در مورد سیاست‌های آمریکا علیه ایران و علت حضور آنها در این راهپیمایی می‌پرسیدند.

بر اساس اعلام مقامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۵۰ خبرنگار ، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان را پوشش می‌دهند .

بیانیه دانش‌آموزی یوم‌الله ۱۳ آبان

دانش‌آموزان شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان در بیانیه‌ای تاکید کردند: ۱۳ آبان نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است. روزی­ است که انقلاب اسلامی با نثار خون دانش­آموزان و دانشجویان جاودانه شد.

بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

(۱۳ آبان نماد مبارزه با نظام سلطه و تاکید بر استقلال ملت است)

۱۳ آبان نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است. روزی­ است که انقلاب اسلامی با نثار خون دانش ­آموزان و دانشجویان جاودانه شد.

امروز روزی است که دانشجویان پیرو خط امام، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را در ایران به تسخیر درآوردند. این حماسه به قدری شکوهمند بود که پیر مُرشِدمان آن را انقلاب دوم، و حتی مهم­‌تر و بزرگ­تر از انقلاب اول خواند. و حالا ما دانش­‌آموزان و سربازان کوچک این خاک با هم عهد می­‌بندیم، که هفت توصیه رهبر عزیزمان را در بیانیه گام دوم که خِطاب به جوانان بوده را اجرا کنیم.

ما دانش­ آموزان عهد می­‌بندیم که در مسیر علم و پژوهش، به حدی برسیم که هر کسی که بخواهد به علمی دست پیدا کند، مجبور شود زبان فارسی را فرا گیرد و در این مسیر علاوه بر علم و پژوهش، عهد می­بندیم وظیفه خود را در مدرسه با فعالیت منسجم در تشکل­‌های اَمین دانش آموزی ایفا نماییم.

ما دانش ­آموزان عهد می­بندیم که با وجود تهاجم ­های ضدمعنویت و ضداخلاق، که از سوی غرب و شرق ما را تهدید می­کند، با تقویت منش اخلاقی و رفتاری خود، بر اساس اسلام ناب محمدی(ص) آن را در جامعه نیز تقویت کنیم.

ما با مولایمان عهد می­بندیم طبق آنچه فرمودید راه حل اقتصاد و مشکلات کشور را از طریق بوسه زدن بر پنجه ­های گرگ نمی­بینیم. و با شما عهد می­بندیم این مشکلات را در کشور با مدیریت صحیح و جهادی حل کنیم و پنجه­ های استکبار رو به افول را در هم شکنیم.

ما دانش­ آموزان با شما رهبر فرزانه عهد می­بندیم که برای مبارزه با هر نوع فساد که از طرف مسئولین و غیر مسئولین باشد، از تمام نیرویمان استفاده کنیم و تلاش می­کنیم در راه عدالت که در صدر هدف­های اولیه همه بعثت­های الهی بوده و در جمهوری اسلامی نیز دارای همان شان و جایگاه است شکاف­های طبقاتی در جامعه از بین برود و همان­طور که به ما امید دادید، امیدتان را ناامید نمی­کنیم.

ما نوجوانان دانش ­آموز با شما عهد می­بندیم که برای استقلال و آزادی کشور که بر اساس اخلاق و قانون باشد این دو را حفظ کنیم و در این راه کنار شما ایستاده ­ایم تا اوج افتخار و عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوریم.

ای رهبر عزیرتر از جانمان

ما با شما عهد می­بندیم که به فضل خدا در آینده­ای نه چندان دور به عنوان مدیران جهادی این جامعه، عزت ملی کشورمان را حفظ کنیم و رفاه و معیشت شایسته مردم و مستضعفین کشور را فراهم آوریم.

ما جوانان با شما عهد می­بندیم که در مواجهه با توطئه غرب برای ترویج سبک زندگی غربی با همتی جهادی و هوشمندانه به طور همه جانبه با آن مقابله کنیم و امروز همگام با سایر سربازان مهدی صاحب الزمان(عج) اینجا دور هم جمع شده­ایم تا بگوییم ما نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی بیداریم و قطعا کابوس سال­های آینده استکباران عالم خواهیم بود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

مخالفت با FATF در راهپیمایی ۱۳ آبان

تعدادی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان تصاویری در مخالفت با FATF و پیوستن ایران به این سازوکار در دست داشتند.

به گزارش ایسنا، این افراد که خود را دانشجو معرفی کردند در گفت وگو با از مردم مدعی بودند که پیوستن ایران به سازوکار FATF مخالف منافع ملی کشور است و نباید ایران به این سازوکار بپوندند .

“آقا دوربینی” سوژه سلفی دانش آموزان

تعدادی از شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان با آقا دوربینی معروف عکس یادگیری گرفتند.

به گزارش ایسنا، یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان ماه آقا دوربین معروف بود که در اکثر مراسم ها و راهپیمایی حضور پیدا می کند و سعی می کند در جلوی دوربین قرار بگیرد اما امروز او سوژه سلفی دانش آموزان و برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان بود. چنان که برخی از آقا دوربینی می خواستند که اجازه دهد با او عکس بگیرند.

سخنران مراسم راهپیمایی تهران فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

امیر موسوی : آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش آمریکا در 60 کودتا و جنگ داخلی در کشورهای مختلف در صد سال گذشته گفت: ادامه فعالیت سفارت آمریکا به احتمال نزدیک به یقین سرنوشت انقلاب را مشابه 60 کشور دیگر می‌کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشگر موسوی طی سخنانی  در مراسم 13 آبان با اشاره به اهمیت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار کرد: این اقدام یکی از مهمترین حرکت‌های خودجوش ، در تاریخ انقلاب‌های اصیل، و مردمی جهان است که ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست و خفت و زبونی این کشور را نشان داد.همچنین فریاد مظلومیت و آزادگی مردم مسلمان ایران را تنین انداز کرد.

وی ادامه داد: 13 آبان روزی است که مردم ایران نشان دادند با اتکا به خدای بزرگ می‌توان در برابر هر قدرت استکباری ایستاد و به پیروزی رسید. رفتارهای ظالمانه، ضد مردمی و تحقیر آمیز دولت آمریکا، کودتای 28 مرداد ، حمایت از رژیم پهلوی، چپاول منابع ایران و دشمنی با انقلاب اسلامی  موجب تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد.

وی افزود: بررسی رفتارهای آمریکا در 100 سال اخیر نشان می‌دهد که آنها حداقل در 60 کودتا و جنگ داخلی در کشورهای مختلف به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش داشتند.

سرلشکر موسوی تاکید کرد:‌ادامه فعالیت و توطئه‌های آمریکا در لانه جاسوسی به احتمال غریب به یقین کشور ما را به سرنوشت 60 کشور دیگر دچار می‌کرد. آمریکا حامی اصلی رژیم منحوس پهلوی بود و تمام توان خود را برای حفظ آن رژیم به کار گرفت، اما چون ناکام ماند، سفارت خود را به مرکزی برای طراحی توطئه‌های گوناگون علیه انقلاب تبدیل کرد تا بتواند انقلاب را به شکست یا انحراف بکشاند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: پیام 13 آبان، آزادی و آزادگی ملّتی سرافراز و غیرتمند، در برابر قدرت‌های پوشالی و اوج آمریکاستیزی و نفرت نسبت به سیاست‌ها و جنایت‌های ضدبشری آمریکا در ایران و جهان است. 13 آبان به مستضعفان و مسلمانان عالم نشان داد که می‌توانند، در برابر غارتگران و چپاول‌گران و زورگویان متفرعن و زیاده طلب، راه مقاومت و ایستادگی را برگزینند و در این راه پیروز شوند.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: 13 آبان یادآوری می‌کند که تسلیم فقط مختص ذات اقدس الهی است و هرگز نباید در برابر مستکبران و نظام سلطه سر تسلیم فرود آورد. مردم سرافراز ایران در 13 آبان به جهان نشان دادند که دیوار ظلم و ستم، هر چند به ظاهر محکم باشد، شکستنی و فروریختنی است و با مقاومت و ایستادگی در راه حق می‌توان در مبارزه با ستمکاران پیروز شدو به اهداف عالی انسانی دست یافت.

فرمانده کل ارتش در ادامه یادآور شد: کارنامه سیاه دولت آمریکا پر است از ظلم و ستم و جنایت و نفرت در همه جای جهان؛ در مورد کشور عزیزِ ما ایران، جنایات بیشماری را مرتکب شده‌اند که احصاء آنها از حوصله این زمان خارج است. پس از پیروزی انقلاب، دشمنی آمریکا با ملّت ایران ادامه پیدا کرده است. ازحمایتِ گروه‌های سیاسی مخالف، حمله نظامی مستقیم، سازماندهی گروه‌های تروریستی، تحریک و حمایت رژیم بعثی، حمله به نفتکش‌ها و سکوهای نفتی،هدف قراردادن هواپیمای مسافربری تا اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملّت ایران، مسدود کردن دارایی‌های ایران، راه‌اندازی جنگ نرم علیه ایران تا طراحی و اجرای جنگ‌های نیابتی و ده‌ها اقدام خبیثانه و جنایتکارانه دیگر علیه مردم ایران.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: سرکرده نظام سلطه یعنی آمریکای جهانخوار از هیچ اقدامی علیه ملّت ایران فروگذار نکرده است، امّا به حول و قوه‌ الهی و در پرتو رهبری‌های حکیمانه حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب‌اسلامی و بصیرت و آگاهی ملّت قهرمان ایران، همه توطئه‌ها با شکست مواجه شده و ایران سربلندِ اسلامی به مسیر خود ادامه می‌دهد. به حمدالله نهال انقلاب، امروز به شجره‌ی طیبهِ تنومند و پرثمری تبدیل شده که سایه آن کل منطقه غرب آسیا را دربرگرفته و آثار و برکات این انقلاب‌ برای کشور عزّت، پیشرفت، امنیت و آرامش به ارمغان آورده و برای منطقه الهام‌بخش و امیدآفرین بوده‌است.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب ‌اسلامی و فریاد حق‌طلبی و عدالت‌خواهی ملّت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی، به برکت خون شهیدان و مجاهدت دلیرمردان و شیرزنان، از مرزهای جغرافیایی ایران فراتر رفته و ملّت‌های مستضعف و مسلمان را متوجه خود کرده است. انقلاب اسلامی ایران به‌رغم خواست و باور دشمنان و مستکبران، چهل سالگی را پشت سرگذاشته و با سرعت گردنه‌های خطرناک را درنوردیده و مسیر پیشرفت و بالندگی را طی می‌کند. امروز انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به بلندای اقتدار و عظمت دست یافته و در جایگاه تعیین‌کننده قرارگرفته است.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: در پرتو الهام‌بخشی، استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، شیطان رانده شده از منطقه، طعم تلخ شکست و سرخوردگی را چشیده و جایگاه خود را از دست داده و در مسیر افول با سردرمداری ترامپ با سرعت بیشتری به سقوط نزدیک می‌شود.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی یک چله‌ پرچالش امّا پرافتخار را پشت سر گذاشته است و بصورت اعجاب‌آور و بی‌سابقه‌ای از مجموعه‌ای از موانع و دشواری‌ها و مشکلات، که هر نظامی را از پادرمی‌آورد ، با وفاداری کامل به آرمان‌ها و ارزش‌ها و مقاومت، در برابر دشمنان با موفقیت عبور کرده و اینک وارد دومین گام برای ساخت تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی شده است.

امیر سرلشکر موسوی گفت: در آغاز فصل جدیدی از حیات طیبه انقلاب اسلامی و طلیعه گام دوم انقلاب، بر همگان بویژه جوانان عزیز لازم است، فراز و فرودهای گذشته را دقیق بشناسند و از رویدادهای گذشته درس بگیرند و با شناخت درست از آرمان‌ها و در مقابل آن دشمنی‌ها، گام‌های عزّت و پیشرفت را محکم‌تر و سریع‌تر بردارند، زیرا دشمن با جدیت به دنبال تحریف واقعیات و حقایق است و از همه ابزارهای شیطانی برای انحراف در مسیر انقلاب بهره می‌گیرد.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: ملّت ایران فتنه‌های زیادی را خنثی کرده و پشت سر گذاشته که بعضاً با خسارت‌هایی هم همراه بوده، دشمن دست از فتنه برنداشته است، از مقابله نظامی تقریباً ناامید شده، در جنگ اقتصادی به یأس رسیده و در آستانه شکست است، امّا از فتنه ناامید نیست، قطعاً بدانید فتنه‌ها در راه است. ملّت ایران؛ جوانان عزیز؛ به خاطر داشته باشید که شیطان یک چهره ندارد، شیطان با لباس هفت‌رنگ و هفت وصله اغواگری می‌کند. دشمنی و عداوت آمریکا با ملّت ایران، نه به موضوع بخصوصی مثل موضوع هسته‌ای منحصر و نه قائم به شخص است،. تضاد غرب و آمریکا با ایران یک تضاد راهبردی است نه تاکتیکی ، اختلاف بین نظام استکبار و جمهوری اسلامی ماهوی و محتوایی و ریشه‌ای است.

امیر سرلشکر موسوی افزود: آمریکا خود را در تقابل با اسلامِ ضداستکباری تعریف کرده و تقابل و حتّی به ظاهر تعاملشان با نظام در همه دوره‌های گذشته و حال و آینده به جهت خنثی‌سازی، براندازی یا انحراف نظام است.

فرمانده کل ارتش گفت: بدون تردید یکی از مهم‌ترین رموز پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت در صحنه‌های مختلف، وجه استکبارستیزی، مبتنی بر بصیرت و انقلابی‌گری بوده است و قطعاً برای ادامه مسیر و پیروزی نهایی، این ویژگی باید حفظ و تقویت شود و شما جوانان عزیز در این راه نقش مهمی بر عهده دارید.

وی خاطرنشان کرد: آموزه‌های دین مبین اسلام و تجربیات سال‌های گذشته نشان داده، هرگز زانو زدن در برابر دشمن بی‌رحم و ناجوانمرد و بوسه‌زدن بر پنجه‌ گرگِ خونخوار، برای انقلاب و مردم دستاوردی نخواهد داشت و تنها راه تعالی، پیشرفت، عزّت و استقلال، حفظ روحیه انقلابی و دفاع از نظام انقلابی، مبتنی بر بصیرت و اطاعت از رهبری است.

امیر سرلشکر موسوی ابراز داشت: نظام سلطه برای ادامه استیلای شیطانی خود، تلاش می‌کند که گفتمان سازش را در قالب واژه‌های خاکستری به ملّت آزاده و حق‌طلب ایران تحمیل کند امّا با پایداری و ایستادگی ملّت بزرگ ایران، امروز گفتمان مقاومت در سراسر منطقه گسترش یافته و به الگویی کارآمد در برابر نظام سلطه تبدیل شده است.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: تغییر رفتار ایران از اردیبهشت 98 و اتّخاذ راهبرد مقاومت فعال باعث تغییر در محاسبات و رفتار نظام استکبار گردیده و عقلای آنها این پیام را درک کرده‌اند که دوران فشار با هزینه صفر به پایان‌رسیده و ایران برای پاسخ به فشارها، امکانات، اراده و اجماعِ لازم را دارد.

وی تصریح کرد: پیام این اجتماع، امروز در یک هزار نقطه کشور برای دشمن این است که ملّت ایران راهی را که آمده با قدرت ادامه خواهد داد. دشمن بداند، نسل جوان ایران هیچگاه از آرمان‌ها و ارزش‌های خود دست برنخواهد داشت و تا آخر ایستاده‌اند. دشمن بداند که تحریم‌ها و تهدیدها و تزویرها و فتنه‌ها در اراده پولادین ملّت خلل ایجاد نخواهد کرد و این ملّت هرگز تسلیم زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌ها نخواهد شد.

وی ادامه داد: سردمداران شیطان صفت و جنایت‌پیشه مذبوحانه به دنبال فرار از شکست نباشند، این سنت الهی است و راهی است که فرعون‌ها و نمرودها و یزیدها و صدام‌ها رفته‌اند و سردمداران کاخ سیاه و رژیم صهیونیستی به زودی به اسلاف خود خواهند پیوست.

امیر سرلشکر موسوی در پایان گفت: برخی از اندیشمندان غربی با ارائه شواهد و قرائن افول آمریکا را پیش‌بینی کرده اند و مقایسه 20 سال پیش آمریکا با 10 سال پیش و امروز در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی مؤید این پیش‌بینی است، امّا تکیه‌گاه و استدلال محکم ما وعده‌های الهی است، این وعده تخلف ناپذیر الهی است که قطعاً جبهه حق بر باطل پیروز می‌شود و بندگان صالح خداوند در سراسر زمین حاکم خواهند شد.

قطعنامه پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان

قطعنامه تظاهرات یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در پایان این مراسم قرائت شد.

متن کامل این قطعنامه بدین شرح است:

«یا أَیُّهَا الَّذینَ ءَامَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوّی وَ عَدُوَّکُم أَولِیَاءَ تُلقُونَ إِلَیهِم بِالمَوَدَّهِ
(سوره ممتحنه آیه یک)

ای کسانی که ایمان آورده اید ، دشمنان من و دشمنان خودتان را دوست مگیرید
با سلام و درود به روح بلند احیاگر اسلام ناب محمدی   و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، حضرت روح‌الله، دمنده روح جهاد و استکبارستیزی در کالبد مردم شریف و متدین ایران و مسألت طول عمر بابرکت توأم با صحت، مزید توفیقات و عزّت روزافزون مقتدای عظیم‌الشأن و ولی‌امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی           امام خامنه‌ای   از ذات اقدس احدیت جلّ و علا، ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار» با ندای ملکوتی الله اکبر – خامنه‌ای رهبر و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا اعلام می‌داریم:

۱- راهبرد مقاومت فعال در برابر دسیسه‌های شیطانی ام‌الفساد قرن، آمریکای جهانخوار و هم‌پیمانان طاغوت اعظم را یک تکلیف دینی – آرمان تغییرناپذیر انقلاب اسلامی و رسالت انسانی خویش دانسته،
هر نوع گفتمان تفرقه‌افکنانه و تحرکات کوته‌فکرانه دو قطبی‌سازی مذاکره – مقاومت در جامعه را شدیداً محکوم می‌نماییم.

۲- با ارج‌نهادن به اقدام هوشمندانه و انقلابی تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال ۱۳۵۸،
استفاده حداکثری از اسناد لانه فساد و جاسوسی طاغوت اعظم در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها برای روشنگری و آشنایی جوانان عزیز با عمق دشمنی کینه توزانه و توطئه‌های ضدبشری آمریکای جنایتکار را  با جبران قصور صورت گرفته سنوات قبل و اقدام فوری دستگاه های اجرایی ذیربط خواهانیم.

۳- کماکان آمریکای در حال افول و فرو پاشی  را دشمن شماره یک بشریت و سردمداران جنایت‌پیشه نظام فرعونی حاکم بر آن و کشورهای اروپایی را غیرقابل اعتماد دانسته، پرهیز مطلق از دل بستن به دشمن، اعتماد عملی به جوانان مؤمن انقلابی و رونق واقعی تولید را کلید حل معضل بیکاری و مشکلات اقتصادی کشور و وظیفه ذاتی و انقلابی مسئولین اعلام می‌داریم.

۴- با تقدیر و سپاس از میهمان‌نوازی ستودنی ملت متدین عراق در حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین، توطئه رذیلانه آمریکا ــ رژیم کودک کش صهیونیستی و آل سعود خبیث با سوءاستفاده ددمنشانه از مطالبات مردمی و ایجاد آشوب و ناامنی در لبنان و عراق و تلاش مذبوحانه آنان برای تفرقه بین کشورهای مسلمان و محور مقاومت را شدیداً محکوم، دشمن‌شناسی واقع‌بینانه و هوشیاری امت اسلام بخصوص ملت غیور عراق در برابر دسیسه‌های اخیر با تبعیت از رهنمودهای مرجعیت عالی دینی را خواهانیم.

۵ – حمایت همه جانبه خود از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین های اشغالی، رشادت های انصار الله یمن سرافراز در مقابل رژیم فاسد آل سعود، مردم ستمدیده بحرین و نیجریه و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر منطقه را اعلام و گفتمان سازی و اقدام عملی دولت و ملت برای تحقق بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب، متضمن تشکیل امت واحده، ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی ( ارواحنا فداه) را وظیفه دینی، انقلابی و انسانی می دانیم.

۶- رمز عبور سرافرازانه از پیچ تاریخی ـ عزت و سربلندی ملت و کشور ـ غلبه بر مشکلات داخلی و توطئه دشمنان خارجی را توکل بر خداوند قادر متعال ـ تبعیت محض همگان از منویات گهربار مقتدای عظیم‌الشأن و شجاع امت اسلامی، مقام معظم رهبری   دانسته و ضمن اعلام آمادگی تا پای جان خود، تمامی اقشار، گروه ها و مسئولین را به تحقق عملی این مهم فرا می خوانیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

راهپیمایی ۱۳آبان راهپیمایی ۱۳آبان راهپیمایی ۱۳آبان راهپیمایی ۱۳آبان راهپیمایی ۱۳آبان

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

  1. اینهمه مخارج کاش خرج اینهمه گرسنه می شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا