خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین تماس میترا استاد با انصاف نیوز قبل از قتل

«میترا استاد»‌ همسر دوم محمدعلی نجفی دیروز در تماسی با تلفن شخصی خبرنگار انصاف نیوز خواهان این شد که گفت‌وگویی داشته باشد و در این تماس مسایل خصوصی خود را مطرح کرد؛ ظهر امروز خبر آمد که در خانه‌اش به ضرب گلوله کشته شده است.

میترا استاد در ساعت 15:31 دقیقه‌ی دیروز،‌ دوشنبه، در تماسی تلفنی با خبرنگار انصاف نیوز گفته بود می‌خواهم مصاحبه‌ای کنم تا کمی از آبروی رفته‌ام بازگردد. او همچنین از وعده‌های پیش از ازدواجش گفت که مدعی بود محقق نشده است.

ادعاهای خانم استاد در این تماس‌ها قابل تایید و رد از سوی انصاف نیوز نیست. چون این تماس تلفنی از سوی او و در روز تعطیل بوده، امکان ضبط آن نیز نبود و برای همین در این خبر نقل نشده است. ضمن اینکه این تماس‌ها در قالب مصاحبه نبوده است و پس از آن انصاف نیوز آمادگی خود را برای مصاحبه‌ی حضوری در روز سه‌شنبه اعلام می‌کند.

میترا استاد که در دونوبه شب گذشته با خبرنگار انصاف نیوز تماس گرفته بود در ادامه‌ی این گفت‌وگوها مدعی شد که همچنان با دکتر نجفی زندگی می‌کند.

در این مکالمه، قرار شد که میترا استاد سه‌شنبه به دفتر انصاف نیوز بیاید تا گفت‌وگویی مفصل انجام شود اما شب در پیامکی نوشت: «ما می‌ریم مسافرت انشاالله بهتون خبر می‌دم برای قرار حضوری.»

او همچنین در ساعت 24:40 (۱۲:۴۰ بامداد) دو عکس نوشت برای خبرنگار انصاف نیوز فرستاد و پیام تشکر خبرنگار را که نزدیک 8 صبح امروز ارسال شده بود سین کرده است.

میترا استاد در زمستان هم تماسی با خبرنگار انصاف نیوز داشت. او در آن تماس هم با صدایی گرفته و بغض‌آلود سخن می‌گفت و گفت که می‌خواهد برای انجام یک مصاحبه، بهمن‌ماه به انصاف نیوز بیاید اما آن را هم کنسل کرد و گفت: با اطرافیانم که مشورت کردم گفتند «فعلا دست نگهدار، شاید تغییری رخ دهد.»

میترا استاد نخستین بار در آبان ماه 97 گفت‌وگویی با انصاف نیوز داشت و درباره‌ی نحوه‌ی آشنایی، ازدواج، تخریب‌ها و …. صحبت کرده بود [لینک]. چند روز پیش از آن خبر مصاحبه‌ی دیگری از او با یک کانال تلگرامی به نام امید منتشر شده بود. خبرنگار انصاف نیوز از طریق ادمین آن کانال شماره‌ی تلفن خانم استاد را به‌دست آورده بود.

انصاف نیوز در طول این مدت بارها برای مصاحبه با دکتر نجفی تلاش کرد اما موفق به مصاحبه نشد.

فارس: زن دوم نجفی به قتل رسید

گزارش | آیا تخریب محمدعلی نجفی یک پروژه است؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مسلما کسی به خاطر مسائل و مشکلات خانوادگی با گلوله قتل نمی کند! مگر این که مسأله خیلی مهم تر از این ها باشد و یا تعادل روانی شخص بر هم خورده باشد. بحث آبرو ریزی و … هم نیست چون که وضعیت الآن خیلی بدتر از هزاران خلاف شرع است …

    43
    4
    1. ظاهرا صفحه حوادث روزنامه ها رو نمی خونی!!
      یه جور میگی با گلوله که انگار رفته اسلحه خریده! فردی که عصبی باشه و اسلحه هم در کنارش باشه نمیره چاقو برداره که با همون اسلحه کار رو تموم میکنه

      اما این همه بحث و جدل و تقصیر انداختن گردن این و اون حرف اضافست

      اقای نجفی کار بسیاری بدی کرد!
      انجام این فعل از سوی هر فردی تحت هر شرایطی به هیچ وجه پذیرفته نیست
      اما از سوی یک انسان سیاسی به شدددددددددت پذیرفته نیست

      تحت هر شرایطی!! تحت هر دامی!! تحت هر چی!!

      خدا انشالله هممون رو عاقبت بخیر کنه

      3
      20
  2. اگر نوشته عازم سفرهست و مصاحبه رو به بعد موکول کرده، چرا مدعی شدید که قراره روز سه شنبه به دفتر خبرگزاری بیاد؟
    چه کسی به نجفی خبرداده که قراره همسرش به خبرگزاری بیادوعلیهش مصاحبه کنه؟

    15
  3. چرا نخواست با یک رسانه شناخته شده تر مصاحبه کند؟می دانست غیر از رسانه های زرد کسی آرزوی “تحقق” یک مصاحبه جنجالی-زناشویی برای معروفیت بیشتر را ندارد.اگر خبرنگار شما از مصاحبه و افشاگریِ او استقبال نمی کرد و از مقتوله میخواست اخلاق را رعایت کند، آقای نجفی از انتشار اسرار خصوصی اش نمی ترسید و شاید این قتل رخ نمی داد.

    خبرنگار شما و کلا سایت انصاف نیوز به لحاظ وجدانی و اخلاقی در این جنایت سهیم است.

    18
    1
  4. تاریخ پیام برا 6 jun است، مگه میشه تاریخ گوشی ش تنظیم نباشه، سه شنبه ۲۸ می بوده. امیدوادم که دروغ نگفته باشی انصاف نیوز

  5. اگر من روزی با خبر گذاری شما قرار مصاحبه بگذارم به جز به همسرم و اطرافیانم به چه کسان دیگری اطلاع میدهید که من قرار است با شما مصاحبه کنم . ؟

    13
  6. مساله به این سادگی نیست که داره تعریف میشه.قطعا مساله ای بسیار جدی تر از یک دعوای خانوادگی بوده که به قتل منجر شده.
    اینکه فردی با ضریب هوشی بسیار بالا که شاگرد اول کنکور و دانشگاه شریف و ام ای تی بوده و سالها در پست هایی مثل وزارت و شهرداری تهران مشغول به کار بوده مثل یک فرد عادی کوچه و بازار دست به قتل بزنه امری غیرعقلانی و کوته بینانه به نظر میرسه.
    واقعا میترا استاد قرار بوده چه چیزی را افشا کنه که نجفی حاضر شده برای عدم افشای اون مساله،دست به قتل بزنه؟
    به نظر می رسه نباید به این پرونده نگاه ساده انگارانه داشت و باید نهادهای امنیتی و اطلاعاتی دقیق تر و جزئی تر پیگیر این پرونده باشند و نقاط تاریک اون رو کشف کنند.

    16
    1
  7. اقای نجفی اگر هر مسئله ای هم بین خودش و خانوادش پیش میومد حق استفاده از صلاح گرم و سرد رو نداشت و باید برای حل مشکل به ارگانهای مربوطه مراجعه میکرد که نکردن ومتاسفانه مث بقیه مسئولین کشور خیلی خودخواهانه تصمیم اشتباهی رو گرفتن زن موجود با احساس و صبوری هستن نباید در حق این فرشته ها زمینی که خداوند بهشت را زیر پایشان قرار داده چنین رفتاری کرد و اقای نجفی باید به اشد مجازات طبق قانون محکوم شه
    لذا ب هیچ وج نباید از دست قانون با شواهد و حرفهای مظلوم نمایی خانواده اولش فرار کنه

    1
    33
  8. عجب…. انصاف نیوز را چطور به خاطر داشته …. ای ناغلاها نکنه شما هم….. خداییش انصاف نیوزه یا بی انصاف نیوز …. یا دوباره جمع کردن اذعان عمومی… به سمت نا کجا آباد …. حالا مگه این مرحومه خانواده نداشته که بیاد عهد. درد دلش را به شما اون هم قبل از قتلش بگه …. عجیبا غریبا……. چند ساعت قبل از قتل … عجیبا غریبا…. خدایا این جامعه به کجا قراره منتهی بشه… خدایا حالا دیگه آقامون.. منجی عالم را حالا دیگه برسون….

    20
  9. همه ی زن های دوم دیوانه اند این چیزایی که اینجا نوشته کاملا مشخصه که میترا استاد مریضی روحی روانی داشته

    36
    1
  10. با سلام به انصاف نيوز يه در خواستي از خبرنگار شما دارم ميشه از اوضاع و احوال پسر خانم استاد خبر تهيه كنه چرا كه تنها چيزي كه اين وسط مهمه اين پسر ١٣ساله ست كه يه عمر بايد با صحنه اي كه از قتل مادرش ديده بجنگه و خودشو اروم كنه ،پسري كه با خيال راحت ميره مدرسه و وقتي برميگرده اثري از مادرش و اون زندگي كه داشته نيست و انگار كلا اين زندگي وجود نداشته و يه خواب و رويا بوده .من فقط نگران اين پسرم كه جرا بايد تو اين سن اينهارو تجربه كنه پسري كه بايد الان به امتحانات پايان سال برسه ولي با قلبي دردناك عزادار مادرش شده من كه با نگاه كردن به صورت اين پسر قلبم تيكه تيكه ميشه و نميتونم گريه نكنم ،اي كاش اين صحنه هارو نميديد اي كاش ميتونست به زندگي قشنگش در كنار مادرش ادامه بده اي كاش در ارزوي اون اتاقي كه تازه در منزل جديد به اون خو گرفته بود نمي ماند ،اي كاش خوشي و شادي هميشه يارش بود ،اي كاش انصاف نيوز و خبرنگاراي انصاف نيوز اين پسر و تحت پوشش خبري از نظر در ك كردن حال پسر و دلداري دادن به او ميداد من خواهش ميكنم از اوضاع روحي و اينكه الان چطوري و كجا داره زندگيشو سپري ميكنه خبر تهيه كنيد فقط بخاطري كه خيليا از قبيل من فقط نگران پسر ١٣ساله اي هستيم كه حقوق كودكانش از بين رفت لطفا لطفا يه خبري از اين پسر بديد كه ما يه خورده اروم بگيريم متشكرم .

    7
    14
  11. سلام کسی مرده و دیگری هم خواهد مرد صددر صد نجفی را هم اعدام خواهند کرد.چه کسانی بانی از بین رفتن این دوتا شده .باید انها را شناخت .کار انصاف نیوز نفت روی اتش ریختن را داشته.پس بیایید به خاطر نفع شخصی زندگی دیگران را به اتش نکشیم.

    58

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا