خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شروع متفاوت بشار اسد در سال 2015

شروع متفاوت بشار اسد در سال 2015« بشار اسد» رییس جمهوری سوریه سال جدید 2015 میلادی را با حضور در میدان نبرد با تروریست های تکفیری و در میان نظامیان سوری شروع کرد.
 
به گزارش ایرنا، بشار اسد با حضور در منطقه جوبر دمشق که شاهد عملیات نظامیان سوری با تروریست های تکفیری است، با آنان دیدار و گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان نبرد آنان قرار گرفت.
 
وی خطاب به نظامیان سوری تاکید کرد: اگر امروز شادی در سوریه وجود، به دلیل پیروزی های شما در رویارویی با تروریست ها است.
 
رییس جمهوری سوریه افزود: استقبال از سال جدید آرزو و امید هر انسانی است اما امروز بزرگترین آرزو و امید سوری ها پیروزی نیروهای مسلح و همه کسانی است که در کنار آنها در نبرد ضد تروریسم شرکت دارند.
 
بشار اسد خطاب به نیروهای ارتش سوریه که سرگرم نبرد با دشمن تروریستی در منطقه جوبر هستند، اظهارداشت:در مراسم جشن آغاز سال همه اعضای خانواده در کنار هم هستند اما شما خواسته اید که در میدان نبرد باشید تا از ملت و کشورتان حمایت کند و از نعمت در کنار خانواده بودن، گذشت کرده اید.
 
وی تصریح کرد: ملت سوریه به شما عشق می ورزد و افتخار می کند اما ما از شما و روحیه بالا و قهرمانی های شما روحیه می گیریم .
 
رییس جمهوری سوریه گفت: به سربازانی که در خطوط نبرد جوبر و همه کسانی که سلاح بدست گرفته تا درهمه مناطق سوری درگیر جنگ با تروریسم متجاوز از وطن و مردم آن دفاع کنند، درود می فرستم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا