خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ده درصد افزایش یابد»

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که انتظار می‌رود که میزان افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ ده درصد باشد.

به‌گزارش انصاف نیوز، علی نیکزاد گفت: دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی 37 هزار میلیارد تومان بودجه حقوق برخی وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و به همین منظور از دولت و سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده 10 درصد افزایش یابد تا نسبت به کنترل تورم و کاهش قیمت‌ برخی کالاهای اساسی اقدامات لازم انجام یابد.

نیکزاد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: دولت و مجلس به عنوان یک اولویت اساسی و مهم به دنبال تأمین جان و نان مردم هستند که باید به این مهم توجه ویژه‌ای گمارده شود و سر و سامان به وضعیت موجود داده شود که این مسئله جزو خصوصیات بارز یک دولت انقلابی است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون بسیار هوشمندانه عمل کرد و نسبت به ماه‌های گذشته ایمن‌سازی مردم به صورت قابل توجهی افزایش یافت و علاوه بر این مباحث از مباحث فرهنگی نیز غفلت نشده و هم‌اکنون به دنبال جلوگیری از رفتن جمعیت به سمت پیری است.

نیکزاد تصریح کرد: یارانه حاصل از حذف ارز 4200 تومانی با تایید اکثریت مجلس در اختیار اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان و کارکنان قرار می‌گیرد که به همین منظور در این زمینه اکثریت مجلس موافق حذف ارز هستند.

وی اظهار کرد: متأسفانه دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی 37 هزار میلیارد تومان بودجه حقوق برخی وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و به همین منظور از دولت و سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده 10 درصد افزایش یابد تا نسبت به کنترل تورم و کاهش قیمت‌ برخی کالاهای اساسی اقدامات لازم انجام یابد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این که برخی فیش حقوقی نامتعارف دارند نیز به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و نیاز است در راستای ساماندهی این وضعیت اقدامات لازم مبنای کار باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا