خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الاتحادکلبا و بنی یاس 14 آبان 1401

پخش زنده الاتحادکلبا و بنی یاس 14 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. شاگردان فرهاد مجیدی امروز در هفته نهم لیگ امارات به مصاف رقیب خود می‌روند.

الاتحاد کلبا با فرهاد مجیدی انصافا نتایج خوبی کسب کرده است. شاگردان سرمربی جوان ایرانی امروز و از ساعت 19:00 به وقت ایران در چارچوب هفته نهم لیگ برتر امارات میزبان بنی یاس هستند. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحادکلبا و بنی یاس 14 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الاتحادکلبا و بنی یاس 14 آبان 1401

پخش زنده الاتحادکلبا و بنی یاس 14 آبان 1401

تیم فرهاد مجیدی این روزها با 14 امتیاز در رده هفتم جدول است، اما اختلاف امتیاز دو امتیازی با صدر به آن معنا است که تیم مجیدی با کمی خوش‌شانسی می‌تواند تا چند رده و حتی تا صدر جدول بالا بیاید. آن‌ها امروز به مصاف بنی‌یاس می‌روند. شاگردان فرهاد در 5 بازی آخرشان 2 برد، 2 تساوی و1 شکست ثبت کرده‌اند.

بنی یاس هم دقیقا با همین فرم یعنی دو برد، 2 تساوی و 1 شکست در 5 بازی آخر به مصاف الاتحاد می‌رود. در 11 تقابل دو تیم در سالیان اخیر، 6 بار بنی یاس پیروز شده، 2 بار الاتحاد و 3 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحادکلبا و بنی یاس 14 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا