خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل مسعود کاظمی: لایحه دفاعی پس از صدور حکم معنا ندارد

وکیل مدافع مسعود کاظمی روزنامه‌نگار که در بازداشت به سر می‌برد، گفت: روز یکشنبه هفته جاری، موکل با بنده تماس گرفت و گفت قاضی اعلام کرده حکم را صادر کرده و منتظر لایحه دفاعی وکیل است در حالی که لایحه دفاعی پس از صدور حکم دیگر معنا ندارد.

سیدعلی مجتهدزاده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اعلام این خبر گفت: امروز لایحه‌ای را به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب ارایه کردم که در این لایحه دفاعی انجام ندادم و فقط از باب احترام به شأن دستگاه قضایی و ساحت دادگاه اعتراض خود را در خصوص خروج قاضی پرونده از بی طرفی اعلام کردم.

این وکیل دادگستری افزود: اتهامات اولیه موکل، نشر اکاذیب و توهین بود اما در جلسه اول رسیدگی به پرونده موکل قاضی اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی را به موکل تفهیم کرد.

مجتهدزاده مدعی شد: از دیگر نکات در رسیدگی به این پرونده این است که روز یکشنبه هفته جاری، موکل با بنده تماس گرفت و گفت قاضی اعلام کرده حکم را صادر کرده و منتظر لایحه دفاعی وکیل است در حالی که لایحه دفاعی پس از صدور حکم دیگر معنا ندارد.

وی ادامه داد: شرح آنچه در جلسه اول رسیدگی گذشت را به صورت مکتوب به ریاست قوه قضاییه اعلام کردیم و منتظر اتخاذ تصمیم از ناحیه ایشان هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا