خرید تور تابستان ایران بوم گردی

18 تیم ریخته‌گر در اصفهان رقابت می‌کنند

«محمد ملکوتی‌خواه» دبیر اجرایی ششمین دوره‌ی مسابقات سراسری ریخته گری کشور، از برگزاری این دوره از مسابقات در دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان در ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، دبیر اجرایی این مسابقات گفت: این مسابقات در دو بخش غیر آهنی و آهنی برای دومین بار به میزبانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید مهاجر اصفهان برگزار می‌شود. در مرحله‌ی نخست ۵۲ تیم برای شرکت در این رویداد علمی ثبت نام کردند و در نهایت ۲۷ تیم طرح پیشنهادی خود را به دبیرخانه‌ی مسابقات ارسال کرده که توسط ۱۳ داور از اساتید مطرح دانشگاهی کشور در زمینه‌ی متالورژی بررسی‌های لازم انجام شده و در نهایت ۱۰ تیم در بخش غیرآهنی وهشت تیم در بخش آهنی مجوز حضور در مسابقه راه پیدا کردند.

اسامی داوران این دوره از مسابقات به این شرح است:

آقایان مهندس گلپرور رییس هیات داوران، مهندس طالبی دبیر علمی، پروفسور حجازی، دکتر نیرومند، دکتر نصر، دکتر شایق، دکتر سعیدی، دکتر رستگاری، دکتر ترکیان، دکتر تقیان، مهندس عباسپور، مهندس کبیری، دکتر دینی.

براساس این گزارش، این دوره از مسابقات به میزبانی انجمن علمی ودانشجویی گروه متالورژِی دانشکده فنی مهاجر با همکاری اتحادیه‌ی انجمن‌های علمی و دانشجویی مهندسی مواد و متالورژِی تحت نظر اداره کل امور فرهنگی وزارت علوم و با حضور مدعوین بسیاری از چهره‌های علمی، سیاسی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

این مسابقات در ادوار گذشته در چند شهر برگزار شده بود:

اولین دوره: دانشگاه صنعتی اصفهان

دومین دوره: دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان

سومین دوره: دانشگاه صنعتی سهند تبریز

چهارمین دوره: دانشگاه صنعتی اصفهان

پنجمین دوره: دانشگاه علم وصنعت ایران

18 تیم ریخته‌گر در اصفهان رقابت می‌کنند

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا