خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اشتباه مسعود بهنود درمورد توییت خبرنگار انصاف نیوز

بعد از انتشار توییت خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی  قرار مصاحبه‌ با میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی که روز سه‌شنبه هفتم خرداد در آپارتمان شخصی خود به قتل رسید؛ مسعود بهنود، کارشناس شبکه‌ی بی بی سی در برنامه‌ی شصت دقیقه‌ی این شبکه مدعی شد که خبرنگار انصاف نیوز روز قبل از حادثه در توییتر خبر قرار ملاقات را اعلام کرده بود؛ این درحالی است که خبر بعد از قتل در در توییتر قرار گرفت.

آقای بهنود تاکنون به درخواست انصاف نیوز مبنی بر اصلاح این اشتباه پاسخ نداده است.

روز سه‌شنبه، هفتم خرداد ساعت 13:44 یعنی بعد از قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی خبرنگار انصاف نیوز در حساب توییتری خود نوشت: «دیروز زن دوم نجفی زنگ زد انصاف و می‌خواست باهامون مصاحبه کنه، امروز قرار بود بیاد دفتر، همین امروز به قتل رسید». میترا استاد ساعت 9:30 دقیقه صبح سه‌شنبه هفتم خرداد به قتل رسیده بود.

مسعود بهنود کارشناس بی بی سی روز چهارشنبه هشتم خرداد در برنامه‌ی شصت دقیقه در مورد این توییت گفت: «به نظرم حادثه‌ای که به شغل ما مربوطه، این خبری است که یکی از کارکنان انصاف نیوز روز قبل داد. مثلا شما فکر کنید در عالم کار خودتون اتفاق بیافته که خبر داشته باشید که فردا قراره یک مصاحبه‌ی مهمی داشته باشید و یک چیزهای مهمی براتون فاش کنند و روز قبلش بیاید توی توییتر بگید. یعنی توی توییتر روز قبلش بیاید افشا کنید که فردا قراره فلان کس بیاد پیش ما یک چیزهای مهمی بگه راجع به شوهرش که اتفاقا آدم مهمی هم هست. خیلی حرکت عجیبی بود».

یکی از خبرنگاران و همینطور مدیرمسوول انصاف نیوز در توییتر از مسعود بهنود و سردبیر برنامه‌ی شصت دقیقه خواستند که این اشتباه در برنامه‌ی بعد اصلاح شود. بعضی کاربران توییتر نیز به بهنود یادآوری کردند که توییت مورد نظر بعد از قتل میترا استاد بوده است. تاکنون از طرف بهنود و سردبیر برنامه پاسخی به این درخواست داده نشده اما بهنود در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که به او گفته بود اشتباه کرده گفت: «ممنون از توجهتان. خواهش می‌کنم کمی صبر کنید معلوم می‌شود کی سعی کرد پنهانکاری کند.»

آخرین تماس میترا استاد با انصاف نیوز قبل از قتل

وکیل جنایی معروف: سوءنیت نجفی در قتل استاد محرز است

روایت تکمیلی خبرنگار انصاف نیوز از آخرین تماس میترا استاد

شبح خفته شهر که هر از گاهی بیدار می‌شوند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا