خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل محمدعلی نجفی: دختر نجفی دخالتی در قتل نداشته است

لاله عقبایی یکی از وکلای نجفی گفت: به هیچ عنوان دختر دکتر نجفی دخالتی در پرونده قتل ندارد چراکه روز حادثه ایشان به همراه همسر و راننده دکتر نجفی و همینطور پسر میترا استاد وارد خانه شده و از ماجرای قتل آگاهی پیدا کرده‌اند.

به نوشته‌ی روزنامه‌ی ایران وی افزود:همان‌طور که پیش‌تر هم مطرح شد زهرا نجفی پس از دریافت نامه پدر از دست راننده نگران شده و به محل سکونت پدرش مراجعه می‌کند و با جسد مقتول مواجه می‌شود.

لاله عقبایی در خصوص گزارش پزشکی قانونی هم گفت: گزارش پزشکی قانونی با آنچه در پرونده از ابتدا گفته شده مغایر نبوده و در این گزارش تأیید شده که میترا استاد بر اثر شلیک 2 گلوله به قتل رسیده است.عقبایی درباره فرضیه افشاگری برادر میترا استاد – مقتول – هم عنوان کرد: چنین چیزی نشنیده‌ام و فکر نمی‌کنم صحت داشته باشد.

وی در پایان تأکید کرد: در حال حاضر خانواده استاد داغدار است وپسر نوجوانی مادرش را از دست داده است.از آن سو هم شخص دکتر نجفی که سال ها برای این کشور زحمات زیادی را کشیده‌اند در بازداشت هستند. ما همه سعی مان این است که حقوق هر دو طرف این حادثه رعایت شود و امیدوار هستیم تا در مسیر عدالت اتفاق خوبی برای طرفین بیفتد.

آخرین تماس میترا استاد با انصاف نیوز قبل از قتل

روایت تکمیلی خبرنگار انصاف نیوز از آخرین تماس میترا استاد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا