خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی درباره «جنایات وحشیانه در مسجد قندوز»

پیام آیت الله صافی گلپایگانی، از مراجع تقلید به دولت‌های مستقل و آزادیخواهان جهان در واکنش به «جنایات وحشیانه در مسجد قندوز» را به نقل از روزنامه‌ی جمهوری اسلامی می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

و َما نَقَموا مِنهُم إِلّا أَن يُؤمِنوا بِاللَّهِ العَزيزِ الحَميدِ

جنایات وحشیانه روز جمعه در مسجد قندوز افغانستان – که منجر به شهادت تعداد زیادی از نمازگزاران و مردم بی گناه شد – را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و خانواده های داغدار و مصیبت‌زده تسلیت می گویم.

آیا دولت‌ها، ندای مظلومیت آوارگان و برادران و خواهران بی‌خانمان افغانستانی را نمی‌شنوند که در این فصل سرما در بیابان‌ها و کوه‌ها با بدترین وضعیت زندگی نموده و از امکانات اولیه محروم هستند!؟

آیا مجامع بین المللی که خود را حامی محرومان و مظلومان می‌دانند، غارتگری تروریست‌ها و آتش‌زدن خانه و کاشانه مردم بی‌دفاع را نمی‌بینند!؟

آیا مشاهده نمی‌کنند که هر روز و هر شب تعداد زیادی از انسان‌ها به دست گروهی از خدا بی‌خبر و دور از انسانیت شهید می‌شوند و خانواده‌هایی را داغدار می‌نمایند؟!

چرا سازمان ملل متحد و مجامع بین المللی به وظیفه خطیر خود عمل نمی‌کنند!!؟
اگر نمی توانند و یا نمی‌خواهند اعمال ننگین و ضدبشری آنها را محکوم کنند و از حربه سکوت به نفع آدم‌کشان استفاده می‌کنند، لااقل از آنان حمایت ننمایند!

اینجانب از دولت‌های مستقل و مردم آزادی‌خواه جهان می‌خواهم که نگذارند این گروه ضد انسانی، بیش از این به جنایات هولناک خود ادامه دهد و از تمام کسانی که وجدان انسانی آنها بیدار است به‌ویژه از برادران و خواهران ایمانی درخواست دارم که در این برهه از زمان، هر اندازه توان دارند به مردم مظلوم و غارت‌زده افغانستان کمک نمایند و به یاری آوارگان و بی پناهان بشتابند و به وظیفه انسانی و دینی خود عمل نمایند و السلام علی جمیع عباد الله الاحرار الصالحین

۲ ربیع الاول ۱۴۳۳ ه.ق
لطف‌الله صافی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا