خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیشنهاد مناظره با سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره‌ی فساد

مهدی اسفندیار، نماینده ی کارگروه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز نوشت:

نظر شما را به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی را در انصاف نیوز مرور می کردم که گفته بودید؛ اگر فسادی ببینیم با قاطعیت برخورد می کنیم؟! خواندم و به شدت با نظر شما مخالفم و معتقدم که چنین نیست؛ مصادیق آن وجود دارد و حاضرم یکی از پرونده های تحقیق و تفحص مجلس از تامین اجتماعی را در بخش درمان با حضور شخص جنابعالی؛ معاونت درمان؛ یک کارشناس امور مالی با سابقه در بیمارستان های دانشگاهی و یک کارشناس مالی با سابقه در بیمارستان های تامین اجتماعی (به قید قرعه) یک کارشناس از دایره حقوقی و یکی از اعضای عضو کمیسیون اجتماعی مجلس که عضو تحقیق و تفحص از بخش درمان سازمان بوده و یکی از وزرای اسبق بهداشت و یک کارشناس امور مالی سازمان بازرسی کل کشور در حوزه ی درمان آن سازمات و یک قاضی دیوان عدالت اداری درمان کشور و حضور متهم و همان خبرنگاران روز مصاحبه ی جنابعالی در یک نشست علنی و رو در رو باز کنم و جامعه ی ما قضاوت کند که در مبارزه با فساد عملکرد سازمان شما چگونه بوده؟!

بد نیست که جنابان آقایان حسین کمالی و اکبر شوکت و نماینده ای از پیشکسوتان تامین اجتماعی … باشند تا از نزدیک این مناظره را بررسی کنند.

هر وقت اعلام آمادگی کردید با جان و دل در خدمتم چه بهتر که در سالن همایش های نگین با ظرفیت ۱۲ هزار نفره برگزار شود تا پرسنل تامین اجتماعی هم نظر بدهند. البته با هر شرایطی که بفرمایید در خدمتم فقط توقع این است که کارشناسان و صاحب نظران باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا