خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نویسندگان برنده‌ی سیمرغ۹۷ «بانوی عمارت ۲» را می‌نویسند

به نوشته‌ی ایسنا محسن قرائی و محمد داوودی، نویسندگان فیلم «قصرشیرین» به عنوان تیم جدید نویسندگان فصل دوم سریال بانوی عمارت هستند که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته جایزه دریافت کردند.

مجید مولایی- تهیه‌کننده مجموعه «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد در گفت‌وگویی با ایسنا درباره روند نگارش و ساخته فصل دوم این سریال تاریخی توضیح داد: «بانوی عمارت» توسط تیم جدید در حال نگارش است، اما هنوز تصمیم مشخصی برای زمان ساخت این مجموعه گرفته نشده است.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه ساخت فصل دوم مجموعه «بانوی عمارت» برای تلویزیون قطعی است، یادآور شد: با اراده خوب سازمان صداوسیما، تصمیم بر این شد که فصل دوم مجموعه «بانوی عمارت» ساخته شود. امیدواریم کارگردان کار آقای حمید نژاد به قصه‌ای که نوشته می‌شود علاقه‌مند شوند تا ساخت این مجموعه به کارگردانی ایشان اتفاق بیفتد.

مولایی درباره علت تغییر نویسندگان «بانوی عمارت» توضیح داد: آقای احسان جوانمرد به دلیل تعهد جدیدی که داشتند، برای نگارش فصل دوم مجموعه «بانوی عمارت» نیاز به یک سال زمان داشتند و از آن‌جا که زمان ما کم بود، اگر صبر می‌کردیم، ساخت این پروژه به تأخیر می‌افتاد. صداوسیما علاقه‌مند به ساخت این مجموعه در این شرایط است و ما زمان کمی برای نگارش و ساخت این مجموعه داریم؛ در نتیجه تصمیم گرفته شد تیم جدیدی نگارش این مجموعه را بر عهده بگیرند.

این تهیه‌کننده در پایان در پاسخ به پرسشی درباره تیم جدید نویسندگان بانوی عمارت، توضیح داد: تیمی که قصه بانوی عمارت و طرح کلی آن را می‌نویسند در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر جایزه گرفتند و این روزها مشغول نگارش هستند.

محسن قرائی و محمد داوودی، نویسندگان فیلم «قصرشیرین» به عنوان تیم جدید نویسندگان این سریال هستند که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته جایزه دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، به گفته‌ی این تهیه‌کننده فصل دوم مجموعه «بانوی عمارت» در ۳۵ یا ۴۰ قسمت در شبکه سوم سیما تولید و پخش خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا