خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آتش سوزی در زمین‌های منطقه آزاد قشم مهار شد

مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از مهار کامل آتش سوزی در اراضی منطقه آزاد قشم پس از عملیات چهار ساعته ۵۰ نیروی آتش نشان بندر شهید رجایی و شرکت‌های زیرمجموعه خبر داد و گفت: متاسفانه نیروی مصدوم یگان حفاظت بندر بر اثر شدت جراحات در بیمارستان درگذشت.

به گزارش ایسنا، اله مراد عفیفی پور در خصوص جزییات این سانحه خاطرنشان کرد: ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ۱۵ خرداد، سانحه آتش سوزی در محوطه شرکت “جاسک گستر هرمزگان” واقع در اراضی تحت مدیریت منطقه آزاد قشم به اتاق خبر آتش نشانی بندر شهید رجایی اعلام شد.

وی افزود: حدود ۵۰ نفر از پرسنل عملیات آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و شرکت های زیرمجموعه آن از ۵ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

عفیفی پور عامل اصلی این بروز حادثه را آتش سوزی یک دستگاه ریچ استاکر فرسوده در محوطه یاد شده دانست و افزود: به دلیل همجواری این تجهیز ویژه صفافی و جابجایی کانتینر با کانتینرهای حامل بشکه های روغن پایه و قیر، دامنه حریق افرایش یافت و باعث انفجار بشکه ها و کانتینرهای حامل این محموله ها شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: این عملیات چهار ساعت تا حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روز گذشته به طول انجامید و مهار کامل حریق به همراه عملیات لکه گیری در این بازه زمانی توسط تیم های آتش نشانی انجام شد.

عفیفی پور تصریح کرد:  در این حادثه، یکی از پرسنل خدوم یگان حفاظت بندر شهید رجایی جان خود را از دست داد.

وی ضمن عرض تسلیت مجموعه مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به خانواده و همکاران زنده یاد “محمد بهادری” اضافه کرد: ایشان از نیروهای باسابقه و خدوم یگان حفاظت بوده که به عنوان افسر نگهبان در محل حادثه حضور داشته و بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا