خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای خاتمی! از مردم عذرخواهی کنید

رضا بابایی پژوهشگر فرهنگی اصلاح طلب در یادداشتی تلگرامی با عنوان «آقای خاتمی! از مردم عذرخواهی کنید» نوشت:

آقای خاتمی! سیاست‌مداران ایرانی در دو دهۀ گذشته، از شما بسیار آموخته‌اند؛ اگرچه به روی خود نمی‌آورند. بیایید درسی دیگر به اهل سیاست بدهید: درس عذرخواهی. شما یک عذرخواهی بزرگ به این مردم بیچاره بدهکارید. لیست امید شما به امید این ملت خیانت کرده است.

شما با فرستادن انسان‌های زبون و بی‌عمل و منفعت‌پرستی همچون محمدرضا عارف به مجلس شورا و خبرگان، امید این مردم را ناامید کردید.

آقای خاتمی! شما جزء معدود ستارگان درخشنده در آسمان سیاست ایران بودید؛ برای بازگشت به این آسمان سرنگون، راهی جز عذرخواهی از مردم ندارید.

شما زلف اصلاحات را به کسانی گره زدید که از دیوار ساکت‌تر و از کنیز کف‌گیرخورده حقیرترند.

شما شرافت‌مندانه وارد سیاست شدید؛ شرافت‌مندانه از سیاست کناره بگیرید. بگذارید پس از این مردم خودشان تصمیم بگیرند.

آقای خاتمی! من بیمارم و فرصتی چندان ندارم؛ ولی فرصت شما از من کمتر است. از این مردم بینوا عذرخواهی کنید.

رضا بابایی

۹۸/۳/۱۶

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اینهم شد یک دعوای عشایری…..مثلا اگر زمانی شخصی دیگری را تایید کرد ضمانت مویداتش را هم باید بپذیرد…عجب دیدگاه ارتجاعی ای ……یا مثلا اگرمناسبی را دراختیار دارد انها را ترک کند……نمیدانستم دراین دیار سپهر سیاست هم عشایری شده است….

    5
    9
    1. با سلام ، نمی دانم منظور ایشان از دعوای عشایری چیست ؟ اصلا دعوای چه ربطی به سیاست دارد ؟ در دعوای عشایری همه چیز مشخص است هیچ محافظه وملاحظه ای وجود ند ارد صف بندی ها مثل جناح های سیاسی ایران بی در و بی پیکر نیست . نمی دانم آقا مرتضی از عشایر کدام منطقه هستند و یا شاید سیاسیون خسته از همه جا یک اصطلاح تازه ای ساخته اند تا جامعه را با هم بازی دهند . ولی عشایر ما غیرت دارد و برا اساس غیرت همه چیز را پیش می برند قربانی خود را از بین ضعفا انتخاب نمی کنند و ناجوانمردانه تهمت نمی زنند آنچه که امروزه در سپهر سیاست ایران مد شده است .

  2. ضمن اینکه مگر تمام مویدین اقای خاتمی(بزعم شما)شانیت چنین تعابیری هستند اقایان صادقی یا مطهری یا رحیمی؟؟؟؟؟؟

    8
    3
  3. اگر تکرار نمی کردیم و یا این لیست را به مجلس نمی فرستادیم شرایط بهتر بود؟ مسلما شرایط بسیار بدتری داشتیم. همین یک قلم اینترنت و دو سه تا شبکه اجتماعی را هم نداشتیم. برجام را پیش از آمریکا پاره می کردیم و …انگار متخصصین نجیب و سیاست مدارانی پاک با این لیست امید رقابت می کرده اند یا شاید فکر می کنید با رای ندادن ملت، ایران گلستان می شد.

    1. خب در اینصورت شرکت در انتخابات معنایی نداشت و ندارد نه فراخوان شرکت. والسلام
      امان از مصلحت سنجی های دوستان افراطی که محبت چشم را نابینا می کند. عذرخواهی در این شرایط فاجعه بار اقتصادی با این دولت ناتوان در مثبت ترین تعبیر، کمترین کار لازم برای شخص وجیه المله ای است که لزوما وجاهت او باقی نمی ماند هرچند هم اکنون هم نزد عده قابل توجهی مخدوش شده است . الان دوستان انکار می کنند . اما خود ایشان تایید کرده وقتی گفته است که دیگر با تکرار ما هم مردم پای صندوق نمی آیند

  4. چرا ما ایرانی ها دنبال مقصری برای کارهای اشتباه خود در بیرون از خود هستیم ؟! البته جا افتادن فرهنگ عدرخواهی خیلی خوب است که همه ما ایرانی ها بدان نیاز داریم . به نظرم اگر قرار باشد خاتمی از چیزی عذرخواهی کند آن از طرح فدرال کردن ایران است نه چیز دیگر . چرا که فدرالیسم مقدمه و تمهیدی است برای تکه و پاره شدن ایران عزیز و حقارت و زبونی بیشتر این کشور کهن .

  5. حقیقتا بیشترین تاسف و عذرخواهی فعلا بخاطر تکرار روحانی یا همان آقای گرانی لازم است > روحانی یعنی همان گرانی . من هم اشتباه به او رای دادم ولی حقیقت را کتمان نمی کنم. پشیمانم و به اندازه یک رای عذر می خواهم
    هر چند بین بدها ، من به کسی که کمتر بد است، رای ندادم : روحانی جز ء بدترین ها بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا