خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افشاریان: VAR کرایه‌ای بود

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: VAR استفاده شده در بازی داربی کرایه‌ای بود.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۲ پایتخت به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه حساس با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

خداداد افشاریان، پس از این مسابقه اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم این دیدار حساس را با سیستم VAR برگزار کنیم. داور دو-سه بار به VAR مراجعه کرد و یکی از آنها منجر به پنالتی به سود استقلال شد و همه با آرامش ورزشگاه را ترک می‌کنیم. این اتفاق نکته روشنی برای فوتبال کشور بود. اکنون توپ در زمین فدراسیون فوتبال است. ما مجوز VAR را از فیفا گرفته‌ایم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا این اتفاق به یکپارچگی مسابقات لیگ‌برتر لطمه وارد می‌کند یا خیر؟ گفت: به فیفا نامه نوشتیم و تمام موضوعات را توضیح دادیم. این حرکت بسیار مثبت و خیلی خوب بود و شاید امروز خوشحال‌ترین آدم ایران بودم.

افشاریان درباره اعتراض مکرر بازیکنان به داور گفت: ما خودمان را جای مربی‌ها و بازیکنان می‌گذاریم. گرچه این موضوع هم مهم است اما امیدوارم همه از فوتبال لذت ببرند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در رابطه با سیستم VAR که امروز در دیدار استقلال و پرسپولیس از آن استفاده شد، گفت: این سیستم کرایه ای است و فردا صبح ایران را ترک می‌کند؛ تلاش می کنیم با کمک فدراسیون فوتبال این را حفظ کنیم و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی رخ دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا