خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحات مدیر مسوول شرق درباره‌ی وضعیت مرضیه امیری

/ مهدی رحمانیان و آرش دولتشاهی در گفت‌وگو با انصاف نیوز /

وکیل مرضیه امیری درباره‌ی حکم بدوی او می‌گوید که از این حکم تجدیدنظرخواهی خواهد کرد. از سوی دیگر مهدی رحمانیان، مدیر مسوول روزنامه شرق نیز درباره‌ی پیگیری‌ها برای وضعیت مرضیه امیری توضیح داد.

آرش دولتشاهی به انصاف نیوز گفت: ایشان در مجموع به 10 سال و نیم حبس و مجموعا 148 ضربه شلاق محکوم شدند که شش سال از حکم ایشان قابل اجراست. ما هم قرار است تجدیدنظر خواهی کنیم.

این وکیل دادگستری ادامه داد: متاسفانه با اینکه ما در دفاعیات آزاد بودیم و فرصت دفاع داشتیم اما استنادی به دفاعیات ما نشد و به ادله‌ای استناد شده که در زمانی که ایشان بازداشت بودند و وکیل نداشتند جمع آوری شده است و ما مرحله‌ی ادله‌ی مقدماتی را مخدوش می‌دانیم.

مدیرمسوول روزنامه شرق: به‌دنبال جلب نظر آقای رییسی و دستگاه قضایی هستیم

مهدی رحمانیان، مدیر مسوول روزنامه‌ی شرق، که مرضیه امیری از خبرنگاران آن بوده، نیز درمورد پیگیری‌هایشان از وضعیت امیری می‌گوید: طبق اطلاعاتی که من تا اینجا دارم حکم را داده‌اند و متاسفانه حکم سنگینی هم داده‌اند؛ ما به دنبال این هستیم که انشاالله باتوجه به رویکردی که جناب رئیسی در دوره‌ی جدید دستگاه قضایی دارد، بتوانیم نظر ایشان و دستگاه قضایی را جلب کنیم تا انشاالله با رافت اسلامی و انقلابی با این موضوع مواجه شوند؛ به‌هرحال ایشان خبرنگار است و امیدواریم به‌شکل مناسب‌تری با او برخورد شود و انشاالله زودتر هم آزاد شود.

انتهای پیام

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. حالا مگر چکار کرده بنده خدا اختلاس که نکرده (البته اگر اختلاس کرده بود یا کانادا بود یا توی هتل اوین) بابا انصافتان را با این حکم دادنتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا