خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ما همه با هم هستیم» در انتظار رایفی پور و حسن عباسی!

محمد تاجیک، روزنامه‌نگار حوزه‌ی سینما، با اشاره به حواشی اکران فیلم «ما همه با هم هستیم» می‌گوید: خدا نکند رایفی پور و یا حسن عباسی این فیلم را ببینند!

به گزارش انصاف نیوز، تاجیک در یادداشتی تلگرامی با عنوان ««ما همه با هم هستیم» در انتظار رایفی پور و حسن عباسی!» نوشت:

در یکی دو روز اخیر که آخرین ساخته کمال تبریزی اکران خودرا در سینماها شروع کرده است اظهار نظرهای زیادی درباره فیلم شده است … عده‌ای به شدت به فیلم حمله کرده و بد بیراه و ناسزاهای فراوانی به آن گفته‌اند …

البته عده‌ای دیگر نیز وجود داشته که فیلم را دوست دارند و از آن دفاع می کنند اما دسته سومی وجود دارند که واقعا استنباط‌های عجیب و غریبی از فیلم می‌کنند که چندتایی از آنها را در کانال و اینستاگرامم گذاشته‌ام ….

اتفاقا فیلم آخر کمال تبریزی فارغ از اینکه فیلم بد و یا خوبیست به شدت استعاری و نمادین است و پتانسیل استنباط‌های عجیب و غریب دارد ….

دیالوگهایی دارد که به شدت سوژه می‌دهد دست آدمهایی که عاشق چنین تحلیل‌هایی هستند ….

خدا نکند که رایفی پور و یا حسن عباسی این فیلم را ببینند! چه تجزیه تحلیل‌های عجیب و غریبی خواهند کرد از این فیلم!


یک فیلم صفر و صدی تمام عیار / نکاتی درباره آخرین ساخته کمال تبریزی

آخرین ساخته کمال تبریزی که از دیروز اکران خود را آغاز خواهد کرده است … احتمالا امروز و فردا، تمام رکوردهای تاریخ سینمای ایران در زمینه افتتاحیه فیلم را خواهد شکست ..

/عشق و نفرت/

این ساخته کمال تبریزی همانند ساخته قبلی اش مارموز ، یک فیلم صفر و صدی است یکسری آن را خیلی دوست خواهند داشت و عده دیگری از آن متنفر خواهند بود ….کمال تبریزی در زمان اکران فیلم مارموز نیز همین را گفته بود :مارموز را عده ای خیلی دوست دارند و عده‌ای از آن متنفرند

/اتفاقی خوب برای صنعت سینمای ایران /

من قبل از این هم و در زمان اکران فیلمهای پرفروشی مثل سلام بمبئی ، هزار پا و رحمان ۱۴۰۰ و…نوشته بودم اکران هر فیلم پرفروشی ، به نفع صنعت سینمای ایران ، اگر چنین فیلمهایی نباشند سینماها حتی نمی توانند پول آب و برق خود را بدهند ….پرفروش شدن فیلم ماهمه با هم هستیم اتفاقی بسیار خوب برای صنعت سینمای ایران است

/کمال تبریزی دیگر مارمولک و لیلی با من است نمی سازد/

هر فیلمی که از کمال تبریزی اکران می شود مرتب با مارمولک و لیلی بامن است مقایسه می شود …این مقایسه اساسا اشتباه است …هر کارگردانی در کارنامه خود تعدادی فیلم خوب و تعدادی فیلم متوسط و ضعیف دارد …اصغر فرهادی که پر افتخار ترین کارگردان تاریخ سینماست بهترین فیلمهایش جدایی و درباره الی است و آخرین فیلمش به اعتقاد عده ای ضعیف ترین فیلمش است …مهرجویی هم که به تازگی به عنوان بهترین فیلمساز تاریخ سینما شناخته شده ، چند فیلم اخیرش آنچنان کیفیت ضعیفی داشته اند که خیلی نیاز به توضیح نیست …برخی موارد استثنایی وجود داشته مثل کیانوش عیاری یا علیرضا داود نژاد ، گروهی از منتقدان و تماشاگران جدی سینما ، در فیلمسازان به دنبال کمپانی شاهکار سازی هستند …این جور توقع و انتظار ایجاد کردن ، فقط این دوستان را اذیت می کند و بس!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. زر الکی نزنید تحلیل فیلم وسریال های استاد رایفی و حسن عباسی بسیار علمی و منطقیه از خداتون باشه بیاند تحلیل کنند.

    12
    3
  2. چرت محض . استاد کارای مهم تری دارن . بعدشم به خودتو شک دارید پس مسلما یه خطی گرفتید
    وای به روزی که دستت تک تکتون رو بشه از شیخ حسن بگیر تا این سلبریتیهایی که خودشونو میخوان خود خود مردم جا بزنن ولی مالیاتشونو آشیخ حسن براشون معاف کرده

    11
  3. شما وقتی ریگی توو کفشتون نداشته باشید دیگه چرا نگران نقد اقای رائفی پور و عباسی هستید؟ پس قطعا خودتون میدونید چه خبره و این فیلم چه پالسهایی رو میفرسته….. خداوند آخر عاقبتتون رو ختم به خیر بکنه انشاالله….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا