خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بررسی موضوع بازداشت مهدی حاجتی در جلسه هفته بعد کمیسیون شوراها

پروانه مافی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی می‌گوید که موضوع انتقال مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز به زندان را هفته آینده در جلسه این کمیسیون مطرح می‌کند.

این نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایرناپلاس در واکنش به زندانی شدن مهدی حاجتی، عضو شورای شهر شیراز به ایرناپلاس می‌گوید: برای اینکه این موضوع در مجلس پیگیری شود، لازم است شکایتی به مجلس بیاید و هنوز فرد یا گروهی در این باره شکایتی به مجلس نداده است. از شورای شهر شیراز گرفته تا خانواده ایشان، هر کسی می‌تواند این شکایت را طرح کند.

نماینده مردم تهران اضافه می‌کند: اما به هرحال، جدای از شکایت، این موضوع انتقال آقای حاجتی به زندان را هفته آینده در جلسه کمیسیون شوراها طرح می‌کنم.

قاسم میرزایی‌نکو دیگر عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با ایرناپلاس اعلام کرد که این موضوع را با رئیس کمیسیون شوراها در میان می‌گذارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز روز گذشته به ایرنا اعلام کرد: مهدی حاجتی، عضو شورای شهر شیراز عصر یکشنبه برای اجرای حکم یک سال زندان، بازداشت و به زندان منتقل شد. همچنین یک منبع آگاه به ایرنا گفته اتهام حاجتی فعالیت تبلیغی علیه نظام است و وی علاوه بر یک سال حبس، به دو سال تبعید نیز محکوم شده است.

مهدی حاجتی متولد ۱۳۵۸ از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب، نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک و رئیس کمیسیون حقوق شهروندی پنجم دوره شورای شهر شیراز است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا