خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جنجال عکس چند گردشگر در سد لفور مازندران

[ + واکنش پلیس مازندران ]

سایت «راه شلمچه» در گزارشی از بابل با تیتر «سد لفور مازندران جولانگاه هنجارشکنان!» نوشت:

«هنجارشکنی‌های صورت گرفته در سد لفور سوادکوه توسط برخی از گردشگران موجب نگرانی‌های مردم این منطقه شده‌است. همزمان با روز عید سعیدفطر اتفاق عجیبی در سد لفور روی داده که گویی این منطقه را با سواحل آنتالیا اشتباه گرفتند و عده‌ای با پوششی عجیب و بسیار زننده در مقابل چشم همگان با قایق به تفریح پرداختند. لازم است مسئولین مربوطه در این خصوص تدابیر ویژه‌ای را بیاندیشند تا بیش از این موجب نگرانی خانواده‌ها و مردم مومن این منطقه نگردند».

سد لفور یا همان سد البرز در دهستان لفور قرار دارد و از سد لفور آب زمین‌های کشاورزی ۲۲۰ روستای شهرهای بابل، بابلسر، قائمشهر و جويبار تامين مي‌شود. اين سد همچنين آب ساكنين شهرهاي بابل، بابلسر، اميركلا، خزرشهر و فريدون‌كنار را تامين و ميزان ۱۰ مگاوات برق توليد مي‌كند.

واکنش پلیس مازندران

به گزارش انصاف نیوز، باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیما ظهر جمعه از ساری نوشت:

«مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران در خصوص انتشار تصویری از حضور گردشگران با وضعیت نامناسب در سد لفور در شهرستان سوادکوه شمالی ضمن بررسی همه جانبه موضوع و در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی مراتب را سریعا از طریق پلیس امنیت عمومی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی پیگیری کرد.

برابر بررسی‌های به عمل آمده متولی و مسئولیت حوزه سرزمینی سد لفور برعهده آب منطقه‌ای مازندران بوده و حضور گردشگران در آب مربوط به بخش خصوصی است. با شناسایی مسوول بخش خصوصی، این فرد توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه شمالی احضار شد. امنیت اخلاقی خط قرمز پلیس بوده و پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اخلاقی برابر قانون برخورد خواهد کرد».

واکنش امام جمعه بابل به ماجرای سد لفور: از فحشا نجات دهید

واکنش‌ها به مزاحمت برای یک دختر چادری

سیر تاریخی نظرات هاشمی رفسنجانی درباره‌ی حجاب

چرا حرف نیروهای سیاسی درباره‌ی حجاب خریدار ندارد؟ | سه گفتگو

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اینا که چیزی ازشون مشخص نیست
    آیا واقعا میشه گفت اتفاقی افتاده باتوجه به همین تصاویر؟

    2
    4
  2. چند گردشگر نه چند هنجار شکن و قانون شکن.با این کارا میخوان قبح این قانونشکنی رو بریزند.

    3
    4
  3. اسلام با این هنجارشکنیها به خطر نمیافته . اسلام با دزدی بزرگان از مردم و بیت المال و آقازادگی و… بخطر میافته.
    اگه امام حسین ع بود اول به کدامش اعتراض میکرد؟

  4. از کجا معلوم که اینجا سد لفوره؟! از کجا معلوم اگه سد لفور باشه نقشه عامدانه طالبان مستقر در مازندران نباشه برای آغاز دور جدید قلع و قمع ها در همه سطوح و ایجاد مزاحمتها نا امنیها، دخالتها و تعدیهای جدید به حقوق و آزادیهای مردم به این بهانه های خود ساخته ؟!!!

  5. جای تاسف است برای مسئولان کشور ما .که دریا آنقدر آزاد است که چیزی بنام حجاب در آنجا وجود ندارد .و هیچ کنترلی نیست .هیچ نیروی جهت تذکر لسانی هم وجود ندارد.اسلام و حجاب به کجا کشیده شد که هرکس به اندازه 5 سانت شال روی سرش است می گویم حجاب .خاک بر سر مسئولان .فقط دق دقه جنگ سیاسی سر پست ها را دارند و مملکت را فراموش کردند.مردم را فراموش کردند .گرانی .فشار اقتصادی.بدحجابی روز به روز بیشتر می شود .و مسئولان بی غیرت ما به خواب مرگ رفتند. خداوند انتقام خون هزاران شهید را از شما بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا