خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در دو سال اخیر چند کارمند در شهرداری تهران استخدام شدند

خبرگزاری تسنیم نوشت: اگر چه اعضای شورای شهر تهران بارها نسبت به جذب نیرو در شهرداری تهران در دوره گذشته انتقاد کرده‌اند که معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اعلام کرد که در ۲۱ ماه گذشته ۲۰۰ نیروی جدید به شهرداری تهران اضافه شده است.

معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران  اعلام کرد که در پی درج اخبار و آماری در برخی رسانه‌های فضای مجازی مبنی بر به استخدام درآمدن ۷۰۰ نفر در دوره جدید مدیریت شهری بر اساس سامانه شفافیت شهرداری تهران، به اطلاع میرساند تاریخ موجود در سامانه شفافیت برابر با تاریخِ های انعقاد قرارداد با کارکنان است و این تاریخ ، لزوما تاریخِ استخدام افراد نیست.

بدیهی است مطابق قانون، قرارداد افراد ، بر اساس آخرین تغییر احتمالی اعمال شده اعم از اخذ پست جدید، اعمال مدرک تحصیلی جدید، جابه جایی محل خدمت بین شرکت‌های خدمات اداری شهر و هادیان شهر، بازگشت افراد از مرخصی بدون حقوق یا بازگشت به کار افراد ، مرخصی زایمان ، تبدیل وضعیت و غیره، تجدید شده و تاریخ جدید دریافت می‌کنند و این موضوع به هیچ عنوان استخدام جدید تلقی نمی‌شود.

همانطور که قبلا هم اعلام شده است، تعداد افراد جذب شده در دوره مدیریت شهری جدید علیرغم گذشت حدود ۲۱ ماه، تنها حدود ۲۰۰ نفر بوده است.

در حالی شهرداری تهران در دوره جدید اقدام به جذب نیروی‌های جدید کرده است که  اعضای شورای شهر تهران بارها نسبت به تعداد نیروهای شهرداری تهران انتقاد کرده‌اند و اعلام داشته‌اند که مشکل منابع انسانی در شهرداری بسیار حاد است، اگرچه به شکل رسمی اعلام می‌شود که شهرداری ۶۸ هزار نفر نیرو دارد، اما براساس آمار بیش از ۱۳۰ هزار نفر از شهرداری تهران حقوق می‌گیرند و باید شرایط آنها تعیین‌تکلیف شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا