خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سفر زایمان نگار جواهریان و رامبد جوان به کانادا!

با توجه به حضور رامبد جوان و نگار جواهریان در کشور کانادا، احتمال می‌رود آن دو تصمیم دارند فرزندشان را در این کشور به دنیا بیاورند تا برای او شناسنامه خارجی بگیرند.

خبرگزاری برنا در این باره نوشت: ویدیویی از حضور رامبد جوان و همسر پا به ماهش نگار جواهریان در تورنتو کانادا منتشر شده است. از آن جایی که جواهریان بی‌شک اجازه دو پرواز با این طول مدت برای بازگشت نخواهد داشت مخاطبان بر این عقیده هستند در همان کشور فارغ خواهد شد و اصل سفر نه برای اکران قانون مورفی بلکه برای تولد فرزندشان در کشوری که آمال و آرزوهای سلبریتی‌ها به نظر می‌رسد، است. حال این سوال پیش می آید آیا رامبد جوان ستاره برنامه پرمخاطب «خندوانه» تلویزیون هم به جمع کسانی خواهد پیوست که فرزندش را در کشوری به دنیا خواهد آورد که پاسپورت دیگری بگیرد؟ در دنیا کشورهای زیادی نیستند که به شرط تولد فرزند پاسپورت آن کشور را به نوزاد بدهند و در بین آن‌ها شاید کانادا بهترین آن‌ها از لحاظ رفاه باشد.

شایعه جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان را جدی نگیرید

رامبد جوان: فعلا می‌خواهم بچه‌داری کنم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کار عاقلانه ای کردند ؛ خوش به حالشون کاش ماهم همین کارو میکردیم ؛ به مدد بی کفایت‌ها، امیدی برای زندگی نیست با پاسپورت ایران هم هیچ جای دنیا وجهه ای نداریم بهترین راه ممکن همین بود که این دو زوج عاقل کردند .ما هم هیچ . ما هم نگاه

    9
    23
  2. خاک تو سر صداو سیما خاک بر سرش شده صندوق و محل تبلیغ ادمهای دورو و منافق همانها که ظاهر وباطنشان یکی نیست.

    15
    4
  3. روز قیامت مردم میزنن تو سر خودشون که چقدر ما احمق بودیم برنامه مزخرف خندوانه رو نشتیم دیدیم
    با پول خندوانه (بیت المال) این آقا میره خارج از کشور بچه شون رو خارج به دنیا بیاره که راحت بتونن سفر خارجی برن
    واقعا مردمی که برنامه های این احمق ها رو میشینن نگاه می کنند خیلی بدبخت هستند

    16
    6
  4. بزرگترین توهین به شعور مردم ایران!رامبد جوان در حرف زدن که ،،،،ما مردم ایران رو خیلی دوست داریم به احترام مردم عزیز ایران بلند می شیم،،،،، ولی در عمل فرزند خودش رو آمریکا به دنیا میاره تا هویتی آمریکایی داشته باشه، رامبد جوان مردم ایران احمق نیستند!

    3
    4
  5. از پول بیت المال ندزدیده تا خجالت بکشه. خجالت را باید مسئولین دولتی و آقازاده هایی بکشند که مخفیانه سفرهای آنچنانی به خارج میرن و اون هم از پول بیت المال. و متاسفم برای کسانی که اینقدر راحت در زندگی خصوصی مردم که در دین اسلام این همه بهش سفارش شده، دخالت می کنند.

    2
    3
  6. بازیگر و نغمه خوان رود کانادا
    هم پیرزن و “جوان” رود کانادا
    خواهند مگر تخم طلا بگذارند
    در موعد زایمان رود کانادا

    10
    2
  7. حالا واقعا میخواد بچه دار بشه نمیخواد این زنم طلاق بده یکی دیگه بگیره
    ادم ریاکاریه میگه ایران بعد میره کانادا بچش تابعیت بگیره …

    6
    3
  8. واقعا” اين چه زندگي است كه همه از حامله بودن زنش با خبرند . حتي مي دانند چند ماهشه . چه وقت يا ساعت و كجا به دنيا مي آيد . چقدر بي حيايي عادي شده است .

    12
    3
  9. ;كلا” صدا و سيماي ما مجري تربيت مي كند براي اروپا . مجرياني كه در ايران بچرند و در اروپا بپرند . اينجا و در جلوي ديدگان مردم ايران ايران سر مي دهند آن وقت راضي نمي شوند حتي فرزندانشان در ايران متولد شوند . اوج رفتار منافقانه . اي كاش وصيت مي كردند بعد از مرگشان هم همانجا دفن شوند .

    11
    3
  10. پرویز پرستویی این شد دومین بارت که داری با تمسخر و متلک و کنایه ما مردم رو مخاطب خودت قرار میدی، یادت نره که تو از صدقه سر ما مردمه که حتی الان اسمت و همین مطلب تمسخر آمیز و کنایه آمیزت نسبت به مامردم داره توو این سایت یا سایتای دیگه منتشر میشه، آره اگه دیگه حالا شهرتی داری یا شنیده میشی و یا دیده میشی از صدقه سر ما مردمه که اگه ۱،۲ بار دیگه بخوای به همین مدل حرف زدن و رفتار کردن ادامه بدی باور کن بقدری زود فراموش میشی که اصلأ کسی یادش نمیاد پرویز چی بود؟ پرستویی کی بود؟ نه نمیشناسمش اسمش آشناست ولی به خاطر نمیارم آره عزیز جان اینجوریاست پس مواظب نوع حرف زدنت باش، یاعلی

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا