خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ورود گشت ارشاد به دانشگاه هنر؟

روز شنبه چند نیروی منتسب به گشت ارشاد به دنبال دانشجویان دختر 2 بار وارد دانشگاه هنر شده که در پی آن برخوردی با چند دانشجو و نیروی حراست دانشگاه پیش آمد و مسوول حراست با اسپری اشک آور مضروب شد.
محمد حسین مهرزادی، عضو انجمن صنفی دانشگاه به خبرنگار انصاف نیوز گفت:
«حوالی ساعت 11 صبح شنبه، ماشین گشت مقابل درب دانشگاه هنر واقع در خیابان ولی عصر توقف کرد، گویا سه نفر از خانم‌های دانشجوی طراحی پارچه را در نزدیکی درب ورودی دانشگاه می‌خواهند که با ورود این دانشجویان به داخل دانشگاه، ماموری همراه آنها به داخل دانشگاه هنر وارد می‌شود و دست یکی از دانشجویان را به زور گرفته و به سمت ماشین ون می‌برد.
حراست دانشگاه ابتدا مانع می‌شود ولی بعد با اصرار آن مامور رضایت می‌دهد. در این بین دانشجویانی هم مانع شده بودند، اما وعده داده می‌شود که فقط در ماشین از آن دانشجو تعهد گرفته می‌شوددر حالی که بعد از سوار شدن دانشجو، او را با خود می‌برند. این در حالیست که نوع پوشش دانشجویان در داخل دانشگاه کاملا تعریف شده و متناسب با شان دانشگاه بود.
نیروهای گشت حوالی ساعت 3 بعدازظهر مجددا به دنبال چند تن دیگر از دانشجویان دختر به محوطه ی دانشگاه هنر وارد می شوند ولی این بار با تذکر حراست دانشگاه مواجه شده اما پس از عدم توجه و برخورد لفظی و ورود این افراد، با حراست دانشگاه درگیری پیش آمده و با اسپری اشک آور نیروی حراست مضروب شد.»
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا